Gå til innhold

Den er jo litt tøff da!

SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk det er lurt å ha en vill avgiftsøkning ved 280hk. Med tanke på at det du har over 280hk kanskje ikke er helt nødvendig alltid.

Tipper det hadde være mange 1500hk biler som rullet rundt i japan hvis de ikke hadde hatt de grensene.. Mange japser som er ville når det kommer til japsebiler:rolleyes: og trimming av dem.

Jeg har ihvertfall lastet ned flere filmklipp der skyliner kjører dragrace. Den ene har oppvarmede slicks, antiskli-ting på banen, den geniale skyline-firehjulstrekken og kjører rett frem, men slenger fortsatt litt frem og tilbake når den tar av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by SunnyGTi2.0

Jeg tror faktisk det er lurt å ha en vill avgiftsøkning ved 280hk. Med tanke på at det du har over 280hk kanskje ikke er helt nødvendig alltid.

Tipper det hadde være mange 1500hk biler som rullet rundt i japan hvis de ikke hadde hatt de grensene.. Mange japser som er ville når det kommer til japsebiler:rolleyes: og trimming av dem.

Jeg har ihvertfall lastet ned flere filmklipp der skyliner kjører dragrace. Den ene har oppvarmede slicks, antiskli-ting på banen, den geniale skyline-firehjulstrekken og kjører rett frem, men slenger fortsatt litt frem og tilbake når den tar av.

Hvis det er den videoen jeg tror det er så vrir gubben på rattet for at den skal "sladde" bortover da.. Har sett inboard video. Er skylinen svart, og kameraet står omtrent ved startposisjon og filmer bortover bana?

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by SunnyGTi2.0

Trodde da at det den var mer enn chippet jeg :confused:

Litt drøy måte å mekke vekk 220hk på liksom ..

En vis :rolleyes: mann sa en gang:"Du fjerner en pling og en plong, så yter den plutselig 500hk"

De må vel nesten ha lagt inn noen heftige sperrer i alt fra eksos til innsug.

Noen som vet med sikkerhet hva som er gjort?

Stian en Nissan ekspert jeg kjenner har sagt at både motoren fra R33 og R34 er byggd for 500 gamp.

Ned trimminga gjøres slik. senking av trykket plombing i insug eksoss og chip.

Det er en fyr nede i tyskland som fikser dette får rundt 13000 tusen han har gjort det på de fleste Skylinene i Europa han driver for seg selv i Berlin.

R32 er byggd får 460 hester da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 6 months later...

Nissan R390 GT1. Japans snabbaste bil, 542 hk, 1000 kg, 330 km/h, 0-100 på 3,9, mittmotor... Dette er den beste japanska bilen som finns !!! Blev 3:a, 5:a og 6:a i Le Mans 1998 (efter Porsches dubbelseger) En härlig bil helt enkelt. Dessutom så er den snygg.

Bilder fra Le Mans 1998:

98lemanslemans9dh.jpg

98lemanslemans7wc.jpg

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...