Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser du har k-e jet tronic innsprøyt , det e vel en temp føler du kan sjekke da kansje?

 

 

K-JET ja... tror det er temp. føleren som du sier eller LMM. Noe i allefall.. Skal få Møller til å finne ut hva det er å så fikse det svart ;) bare det ikke koster meg skjorta å få Møller til å finne ut hva det er.... doh

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven han... Var på svendsen Eksos igjen i dag. Det var ikke noen løsning på det, men fant ut at jeg skal bytte ut hele anlegget med et Effekt anlegg :D blir mye billigere sånn totalt sett m'm

 

Tøfft!! Dette blir kjempebra! Digg med gromlyd i rocco! WROM WROOOM :oohh

Hva slags merke skal du kjøpe da? Simons eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft!! Dette blir kjempebra! Digg med gromlyd i rocco! WROM WROOOM :oohh

Hva slags merke skal du kjøpe da? Simons eller?

 

 

Ja :D Svendson fører jo Simons, men vet ikke om dette er bedre en Supersprint? Noen som vet?

Blir digg med lyd ja :D :naaaws

 

du må finne ut den laveste verdien og høyeste . det er fordi den gir signaler via motstand om at motoren er så og så varm og gir bensin der etter. men du kan jo bare kjøpe nye koster ikke så mye ,noen hundrelapper.

 

:rolleyes: ehrm... Så teknisk er jeg ikke.. Får vente å se hva Møller sier etter feilsøkinga...

 

Forresten... Etter vi var på svendson så kjørte vi okstadbakkan videre til Heimdal, var en kompis av meg som skulle teste bila mi litt... ligger i 120 bortover å så kommer den en trailer som ikke har sett oss som skal legge seg over i vår fil, å vi har ikke sjans bortsett fra å gi på å dra forbi, så var oppe i 145 og var turtall nåla mi stoppa fordi den gikk ikke lengere rundt! wtf? og dette var i femte! Har alltid vist at bila var lavt gira, men dette er vel ikke helt bra/normalt???

 

 

hehe, forresten.. ikke bestill ting til bila når du sitter på vors... se hva jeg kjøpte.... [Her]

B0007DDEEO.01-A1GWXNL1CJVI8B._SCLZZZZZZZ_.jpg

doh små harry:rolleyes:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Supersprint er bedre enn simons... Men et supersprint anlegg er vel også noe eller en del dyrere enn simons.. Tror nok at du vil bli fornøyd uansett hva du velger.

 

offtopic: Hadd du lagt ut bilde av dæ sjøl på et tidligar tidspunkt, hadd sikkert bila di hadd nytt eksosanlegg og vorre strøken teknisk for læng sia ;-)

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Supersprint er bedre enn simons... Men et supersprint anlegg er vel også noe eller en del dyrere enn simons.. Tror nok at du vil bli fornøyd uansett hva du velger.

 

Da blir det nok Simons, for det var det de kunne tilby meg. Dessuten er jeg fattig chicken

 

offtopic: Hadd du lagt ut bilde av dæ sjøl på et tidligar tidspunkt, hadd sikkert bila di hadd nytt eksosanlegg og vorre strøken teknisk for læng sia ;-)

 

hehe :rolleyes: Nå vet jeg ikke helt jeg da... Hvordan skulle det liksom ha gått for seg?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår