Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. ja.. bare å løpe å kjøpe det nye gatebil bladet.. flere prosjekter herifra som har havna der. :)

 

 

EDIT:

Jasså.. Min første forbindelse med Gatebil er offisell nå da :D Dødsbra :thumb

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kanskje ikke kommet ut det nye gatebil bladet i butikk enda! hmmm.. abonnerer jeg så..

 

hehe, skal stikke å se om det har kommet etter jobb (sitter på overtid hmmmmmmmmm)

 

men sykt hehe :D er litt kry nå... Viste ikke at jeg bare kunne havne der uten å vite det men.. hehe...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sjekket kaldsstartproblemet nå?

 

Leste denne guiden på golf2.dk forresten: http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=100

 

Ser ut som om den såkalte "pulldowndåsen" kan være problemet. Hva er egentlig dette og hvor sitter det? Hvordan kan man sjekke om det er denne som er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sjekket kaldsstartproblemet nå?

 

Leste denne guiden på golf2.dk forresten: http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=100

 

Ser ut som om den såkalte "pulldowndåsen" kan være problemet. Hva er egentlig dette og hvor sitter det? Hvordan kan man sjekke om det er denne som er problemet?

 

 

takk for nyttig link! Høres ut som denne Pulldowndåsen, sant det, men jeg aner jo ikke hva det er :op

 

Andre updates.

Har skrapa sammen penger til Effektanlegg nå. Så på fredag settes den hos Svendson mest sannsynlig.

 

Skal også ringe å snakke me Mekankier'n "min" å høre om dette med tomgangen. Hører den skal ha blitt bedre nå da. Hadde en kompis som mekka litt på bila mi mens jeg var på firmafest i Røros og koset meg i hælga.

 

Fikk fiksa anlegg i bila :partyon God bass nå ja :D Fikk også fikset dørlåsen på høyresida, og retta litt på ladinga, renset polene, men må fortsatt bytte ledning fra dynamo til batteriet... Fikk også Playboy dekalene til bremselysene i dag :D

 

Så i morgen skal jeg; Motere bremselys dekaler, råne med anlegg, kjøpe meg gatebil badet (som har vært umulig å få tak i), ringe mekaniker og svendson, få tak i parklyssokkel'n min fra møller.

 

utover uka skal jeg rydde i bila, har ikke blitt gjort på en stund, feste noen seteklips, og prøve å montere klipsen til frontlykta mi.. mulig jeg trenger litt hjelp til det :rolleyes:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg fikk gjort var å råne med anlegg i går :cool: men det var så fette glatt.... dro på granåsen for å ta noen doughnuts, men fy søkke, var ujevnt underlag der ja, var redd får å ryke en demper eller to et lite øyeblikk der...

 

Kort liten tur... Skulle motere dekaler, tenke å bruke hårvarmer for å varme opp underlagert til 15*C eller no, men fant ut (alt for seint) at, mine bremselys er jo ruglete på utsida.. hvordan skal jeg da klare å montere de? på inn siden??

 

Fikk ikke tak i Gatebil badet heller. Bila mi har vært på trykk der i en god uke, uten at jeg har sett d :(

 

Men fikk bestilt time til bygging av Simons Effektanlegg på fredag. Får ikke større en 2 1/4" men det var vist mer enn nok lydmessig på bila mi. Fredagen har jeg max fet bil, i allefall lyd (både fra bil og musikkanlegg :D Da skal det rånes!

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bladet handla :D Fy søren så artig :D

 

Rocco, fyren med den store.. eh. antenna ..HÆHÆHÆ :lol

 

Vil montere bremselysdekalene mine :( ane ikke hvordan skal gå fram... forslag?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår