Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

• Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[bILDE]

Denne du tenker på?? stygt markert men:P hehe... har nok ikke den:( men kom til å tenke på en ting! åssen blir det me lyktene dine? var en gang snakk på at jeg kunne kjøpe de indre?:P funnet ut no mer om det?:P

Vel... Har droppa lykte-planer'n for en stund, desverre... Men grill og panserforlengeren skal få rykke og reise nå i April, det er sikkert! du kan få kjøpe om du vil! men kanskje litt vanskelig å sende panserforlengeren? heyyou

En annen UPDATE:

Jeg er nominert til årets gatebil babe! Stem på meg i neste nr. av gatebil! (5. juni) Plz? :titties:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatert første posten :tannløs

kenneth, sender deg en PM når jeg har fått plukka av det å sett litt på post og sånt (ca. midten av april) ok? m'm

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, for en fin vårdag det er i dag! Dro å vaska bila i lunchen på bensin stasjonen. Det ble bare tull :tannløs var ikke nå såpe igjen og bila var skitten.. måtte dra tilbake å vaske engang til..

Men grunnen til at jeg vasket den var ikke at det var fint vær ute.... det var fordi....

DEN SKULLE PÅ TV'N :D

Jeg har nå i dag vært med med bila mi på TvAdressa (lokal tv :phatyo) Bjarne Bil showet skal jeg med på... Hehe, det var kjempe fun, snakka bare litt om hvordan bil og lit spec's på den og så litt om Streetbicthes.

prestere å si feilm om eksospotta mi da.. håper de ikke tar med det doh

tror TVadressa var interessert å komme å filme på lånketreffet i slutten av påska (et av de :))

Innslaget kommer på TVnorge i lokal sendetiden, tirsdag 18 april m'm

Nå vil jeg forresten ha på SOMMERFELGENE MINE! de filma nærbilde av mine stygge 14" vinterfelger :(

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOrresten... Det er faktisk bare 6 registrerte GTX rocco'er i Norge! :D Og vi har to av de ;)

ellers er det 73 stk. som ruller å går på veien totalt, i Norge.. Ringte veidirektoratet i dag shø :tannløs

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! så tøft! ja det beviser jo bare for tøft det er å ha gtx;) hehe! scirocco er og blir en tøff bil! syns nå ihvertfall jeg:D

Ditto! 1 av 6, det er skrytefaktor det!

I går når vi var ute å rånet, oss i klubben det altså, ble jeg stoppet av en fyr som ville kjøpe bila mi :tannløs No way hosey!

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Si at du skal ha minst 50k for den!

Har du installert RF høytalerene? Du må slenge opp et bilde av dem ferdig montert da! Hvordan går det med tomgangsproblemene?

bila mi er verd rundt 50k i mitt hue ja :rolleyes:

har montert RF'ene, ble SWEET!! du skal få se bilde m'm!

UPDATE:

Har enda tomgangsproblemer, verre enn på lenge merket jeg nå nettopp, virker som om den rett å slett ikke får bensin!

Har bytta plugger til NKG for 2-3 dager siden, vart mye bedre spark i bila, men tomgangen er ujevn lell.... men nå er demper'n min bak gåen (topplageret) og hjullageret på begge bakhjul må byttes, samt det er mulig termostaten funker ikke helt som den skal, siden det er lite trykk i kjølesystemet mitt og bila blir litt fort små varm... skal bytte besinfilter, luftfilter, fordelerlokk, rotor og legge om til sommerdekk nå i uka som kommer :D bilskruing :kiss

Er litt usikker på hvor mye av dette jeg skal sette bort på veksted. Fordi siden den skal inn å få byttet hjullageren siden jeg ikke har presse, så kan de ta noe småtteri med det samme som å bytte bensinfilter, sjekke tomgangen og bytte termostaten kanskje.

Eller er jeg bare pysete som ikke tar å fikser dette selv? :tannløs

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto! 1 av 6, det er skrytefaktor det!

I går når vi var ute å rånet, oss i klubben det altså, ble jeg stoppet av en fyr som ville kjøpe bila mi :tannløs No way hosey!

Må jo ikke finne på å selge en av de 6 gtx'ene! hehe! skal ha min til den ikke henger sammen lenger!:P

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å æ har eid 2 av dæm:-)

Godt å sjå at du e godt i gang me rocco`n din M.

Hilsen hain som flira godt når du vart slæpa 1. gangen..hehe

:tannløs

ekke min feil at ladinga vart totalt død på bila da så jeg måtte slepes da :rolleyes:

Men går bra ja!

Har bytta hjullager nå! og bytta rotor, fordelerlokket var bra, bytta luftfilter, fant ut at bila ikke bruker vanlig bensinfilter:confused: har også funnet ut at kjølevannslangen min lekker, og at termostaten mest sannsynlig er litt gå'en.

skal spandere på helt nye olje, men noe longlife greier (som jeg egentli ikke liker) for å få bort ventil tikkinga, og må "bare" justere tenninga, for å tomgangen god.. fikk jeg høre....

Registerreim bytte og bytte til senking skjer i løpe av første uka i Mai :D

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider