Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du snakka jo om motorbytte i denna?

hva med å sette i g60 motor med turbo da?

fryktelig billig og bolt on!

 

Hemmlig motor planer, men det blir rått, I promise :D skal fiks opp "show" først, så "go" ;)

 

Jeg veit!! Wunderbaum hehe.. kult da!! fikk reklamert litt der??

 

Yup, hele pointe var litt PR ;) Er litt PR kåt shø :tannløs

 

Gleder meg til å få den kjørbar no, Spring time is here!!

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:op

 

Nå har jeg snakket med verkstedet :) Skulle ikke være senteringer på min bil men de gjenga opp gjenger på det ene hjulet som var falig, skaffa skruer til senterdekslene på felgene AND.... hehe:D Tomgangsproblemer er løst!

 

Var en defekt tomgangventil samt brudd på ledning til kaldstarter. Ikke rart jeg hadde problemer med den! Så i morgen får jeg tilbake en litt mer startvilig trafikksikker bil :)

 

Får fiksa ymse kontaktfeil til pærer og små shit ogsåda... Mutter'n spanderer verksted regninga mi :phatyo

 

Forresten vil jeg også ta opp en liten ting som jeg ser på som meget frekt...

Fredagen var jeg ut å kjørte og da fikk jeg problemer i forhold til det med hjula, tilkalte jeg da Viking for å få bila frakta trygt til verksted siden den ikke var særlig kjørbar. Alle har vell opplevd problemer og måtte få hjelp, men mens jeg stod der med Viking mannen som sjekka hjula, kommer den en dustete råner bil med noen ungdommer som absolutt skulle gjøre dagen min værre med å peke, og flire og ta bilder av meg og stakkars bilen, kjørte rundt og kom tilbake opptil flere ganger! :ex_machin :(

Det var SÅ LITE koslig at det gjorde meg mildt sagt forbanna! :fuckme2:

Håper dere alle der ute har vett til å oppføre seg ordentlig, neste gang er det du som har problemer...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra bilen er i orden da!:) huff slike idioter sku vært sperra inne! jævelig irriterende når folk driver på slik! enkelte trur dem er verdens beste i alt og at noe galt aldri skjer dem! ska virkelig le hvis noen av de virkelig kjører ta og står og venter på hjelp! da ere bare en ting å gjøra! gi dem fingeren og fullt hjulspinn forbi:P ;)

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra bilen er i orden da!:) huff slike idioter sku vært sperra inne! jævelig irriterende når folk driver på slik! enkelte trur dem er verdens beste i alt og at noe galt aldri skjer dem! ska virkelig le hvis noen av de virkelig kjører ta og står og venter på hjelp! da ere bare en ting å gjøra! gi dem fingeren og fullt hjulspinn forbi:P ;)

 

fatality

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ikke spør blonde Nina om lakkeringstips).

Hahaha! Good one!

Så ikke bilen din på lånke i helga Thyfire? Why not? Står

den på tempe enda?

 

Et dumt spørsmål sånn på slutten: Scirocco fwd?

100 meter sladd me brekk er iallfall godt gjort syns jeg,

kanskje bare jeg som ikke kan det?

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett en scirocco i trøbbel på veien så ville det blitt bråstopp! Dem idiotene var sikkert bare noen bønder som ble misunnelige over å se en klassisk tysk sportscoupe! Slike folk fortjener en hard spikermatte oppi framdekkene.

 

Bra at alt fungerer igjen. Kult innslag forresten! Så arti! Får vel handle inn et par bilblad å se hva slags pr-show du har stelt i stand.

 

Har du bilder av felgene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scirocco er godbiler. Hadde selv en 16v på hånda for ca 6 år siden. Fyren som solgte var en kar fra Stavanger, var en 88 mod med bla. el recaro og 16 tom. Hadde alt på G med eieren, helt til en 18 åring fra Trondheim snappa den foran snuten min. (Ga meg på 42-43000)

 

Traff fyren 14 dager senere og fortalte han hvilken tyv han var. Var forøvrig elskverdig nok til å insistere at jeg måtte ta en prøvetur. Gjorde det med en bekymret kamerat som co-pilot som fortalte hvor skremmende det var å sitte på med kompisen.

 

Nye 2 uker gikk og møtte da bilen med stuka front.:iconsm

 

Hadde en grå grunnfarge med litt grønnskjær i.

 

Noen som kjenner til bilen og vet om den lever i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår