Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

rart!

kompis av meg kom med dama klokka 12 å skulle kjøre damekjøringa å du var rett forran meg i køa nesten i10 tia! hm.....

Jeg bestemte meg ikke for å kjøre før etter jeg hadde parkert, så ble noen gå-turer over lånke området på meg.. Men kom noen du kjente kl 12? var borte på teknisk kl. 11.30 å spurte om å få bilen inn dit, å da var de litt usikker men ble t slutt ble jeg nekta på død og liv :( trist...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bila levert til Tempe igjen for å NOK ENGANG prøve å finn ut at tomgang/tennings problemene. Håper de fikser det denne gangen :) Treff i hælga da :D

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du ikke medlem i volkswagen audi klubben?

spør du om feilen på forumet der er det altid noen som har svaret på hva som feiler den!

Er ikke meldlemm enno noe, står høyt på lista men har en god del andre prioriteringer først (ja, vet det bare koster 250,- eller nå, men seriøst vanskelig å avsee penger for tida :tannløs)

Bilder ja... Får ta noen om været holder seg i dag. Skulle egentli ta i hælga men ble opptatt med fylla :???:

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! jaja.. blir vel engang det å...

Tempe har no justert innspørytninga og tenninga og forskjellen ble som dag og natt. Så nå gleder jeg meg til å hente biiiiil!

neste på innkjøpslista er senksett. Snakka me Hanebo&sortvik og de skule ta monteringsjobben samt forstillingskontroll og bytte av topplager og få den helt klar til BT for 2800,- for meg. Er dette dyrt? untenom senkesette ja blah

Jeg har forresten fått meg jobb på bensinstasjon :D haha... nattjobbing. kom å råne utafor'a :tannløs

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2800 er ikke rare greiene.. Om du først skal få gjort det på verksted må du ut med såpass. Regn med 1000-1500 for forstillingskonroll, samt arbeidet med å faktisk bytte fjærene..Fikk en lignende pris da jeg spurte selv også. Teit at de ikke hadde fjærer til bilen min med EU-papirer, så de måtte jeg skaffe selv. Virker som H&R er de eneste har tatt bryet med å Tüv-godkjenne fjærer som passer til min bil, og det må vel biltilsynet ha for å godkjenne det i vognkortet. :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hanebo og sortvik annonserte nettop med skifte av fjærer med forstillingskontroll inkl. senkesettet til 2990 eller 3990.

var 3999,- blah Var derfor jeg ringte på de å spurte om pris. De hadde ikke senkesett til bilen min da, så derfor skal jeg kjøpe Supersport hødejustetbart å la de montere. Først når de leita etter priser til meg var det snakk om en komplettpris på rundt 7000,-.. aner ikke hvordan bil man kan få senksett og forstillingskontroll (1200,-) for en total sum av 3999,- skulle ha spurt om det. Men jeg lar no de montere å styre for meg....Om jeg ikke finner noen til å gi men en venne-jente pris på det? :rolleyes:

Bila var inne på verksted enda, så ingen bilder i dag. Henter den i morgen :)

Skal jobbe på bensinstasjon på heimdalsmyra, Shell'n ved E6 :)

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 3999,- blah Var derfor jeg ringte på de å spurte om pris. De hadde ikke senkesett til bilen min da, så derfor skal jeg kjøpe Supersport hødejustetbart å la de montere. Først når de leita etter priser til meg var det snakk om en komplettpris på rundt 7000,-.. aner ikke hvordan bil man kan få senksett og forstillingskontroll (1200,-) for en total sum av 3999,- skulle ha spurt om det. Men jeg lar no de montere å styre for meg....Om jeg ikke finner noen til å gi men en venne-jente pris på det? :rolleyes:

Bila var inne på verksted enda, så ingen bilder i dag. Henter den i morgen :)

Skal jobbe på bensinstasjon på heimdalsmyra, Shell'n ved E6 :)

grunnen til at ditt sett er så dyrt er at det er med dempere! senke settene de tenker på er kun fjærer

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme inn med en post-it lapp på panna med nicket, så er du sikker

på at det er meg.

blah Hehe, gjør det!

apropos nick og gjenkjennelse. Fant en side på nett der du kan kjøpe kåstøm skilt for 17$ aka. ca 108 kr. Under toll grensa og det sendes frakfritt til hele verden! :) Var bare litt usikker på om skilt størrelsen er det samme? Men fant ingen mailadresse for å sende spørsmål om det, så ble litt usikker på seriøsiteten da de ikke har e-mail adresse for kontakt? men, shit, det er "bare" en hundrelapp, og man får varene sine er jeg temmelig sikker på. Skal kjøpe meg skilt t kjærra derfra så snart lønna kommer inn på konot den 10ende... :D

sida er http://www.vinzdecals.com om noen lurer :)

grunnen til at ditt sett er så dyrt er at det er med dempere! senke settene de tenker på er kun fjærer

Aaaah, forklarer litt ja! Men mangler gode dempere og har allerede 40mm senk... vil ha høydejustertbart. Det kunne vist justeres mellom 25-80mm som TÜV-godkjent, men man kunne vist få den ned på 120mm forran og 100mm bak :D

Må ringe møller nå å få tak i topplager.. blir nok blakk nå ja :( Skal vi ha gjettelek på prisen på to topplager bak? ...trur dette blir skummelt...

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider