Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

De skilta der er ikke vanlig "norsk" størrelse nei ;)

 

USA skilt..

 

 

hmm... Får jeg de ikke på da? :( Noen som vet om noen andre sider som selger skilt? fant en side engang fra tyskland, men det stod på engelsk da... finner den seff ikke igjen...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thyfire: Hei... sorry at jeg ikke har svart på sms(var "litt" sein med regninga denne måneden...).

Er en plass i England som du kan bestille skilter fra, men vet ikke om dem sender til Norge. Der kan man designe sitt eget skilt via nettet:

 

http://www.a1stylegraphix.co.uk/default.asp?fuseaction=plates&sub_sect=preview

 

Så du jobber på Shell nå ja... da har du jo mekkeplass også!! :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Thjoms linka til ei side. Tror det var i Nordmøre tråden, rundt de siste

sidene hvis du gidder å lete. Eller bare send han en pm. Og post linken

her etterpå Det kosta rundt 300 krons

 

Fant den sida shø. bare at d kosta 390 + frakt etc. i Norge liksom, men andre plasser det det som sagt 100-150 for et skilt (utlandet)....

 

tr.heim, innherredsveien, ved siden av statoil, dekorcut elns? en kompis av meg som kjøpte lite skilt derfra..

 

Sikkert dyrt det også? regner med en 400 + for det jeg...

 

MEN UPDATE:

 

roc.jpg

 

roccopuz.jpg

 

Fikk bare tatt to bilder, hadde litt dårlig tid og ødla kamerat til mutter'n:( men men....

 

I dag har jeg kjøpt topplager pakninger :) kosta bare 287,- for øvre og nedre til begge sidene på bakdempere.

 

så har jeg avtalt meg fram til en vennepris på bytte til senkesett og forstillingskontroll, så det blir en smule billigere.

 

Så var det bare å finne ut om jeg skal prioritere nye dempere eller full service på bila inkl. oljeskift, register reim, bensin filter, ect etc. (uten kvittering :rolleyes:)

 

begge er viktig for meg...

 

Fikk også høre fra tempe bil i dag etter de hadde justert tenninga og innspørytninga at innsprøytning er slitt (for noe rart å si) så der for den nykker litt under kjøring. Fikk ikke vite så mye mer detaljer da det var mutter'n som tok samtalen, men må ringe på de å finne ut nøyaktig hva det var de babla om, hørte de sa det kunne være kostbart å fikse :(

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyfire: Hei... sorry at jeg ikke har svart på sms(var "litt" sein med regninga denne måneden...).

Er en plass i England som du kan bestille skilter fra, men vet ikke om dem sender til Norge. Der kan man designe sitt eget skilt via nettet:

 

http://www.a1stylegraphix.co.uk/default.asp?fuseaction=plates&sub_sect=preview

 

Så du jobber på Shell nå ja... da har du jo mekkeplass også!! :respect

 

 

dæh, snakk om å poste på samme minuttet da! :D

 

yup shell i hælgan... Vi får se koss d bli :) bli sekkert bra :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp gjort opp budsjett for mai/juni og utover, og lagt noen komplette planer på hva som skal gjøres både denne måneden og neste.

 

Her er ei lita liste :D

 

  • Ta lakkrust ved vinduer og dør håndtak og døra
  • Lakke opp samme dør (dårlig lakk match fra gammel skade)
  • Kjøpe og montere høydejustertbart senkesett fra supersport
  • Forstillingskontroll og BT godkjenning av senkesett
  • Bytte av register reim, olje skift, bensin filter, hele tennsystemet etc.
  • Glassfiber grill (har grillen, venter på at han som skal gjøre d blir ferdig med eksamen)

 

Dette skal gjøres innen utgangen av juni :) Må i tillegg fikse litt sånt småplukk sånn f.eks ordentlig innfestning av passasjersete :tannløs dørlåsen på høyre sida og bakluka, parklys, og har enda ikke spylepummpe :lol

 

Flere ting skal endres på altså, men dette er innen de neste 6 ukene m'm!

 

:popcorn

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kjerre :) Hvor kjøpte du bilen? Gikk på skole på Gjøvik for 2 år siden og der var det en som hadde en sånn, mener å huske at den også var KT skiltet.. Derfor jeg lurte

 

 

Den er handlet fra oslo området en plass av forrige eier ja. Vet du noe om Kjærra mi? :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår