Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

Noen fine biler av bila mi.. NAF som tok den med hjem for meg :(

 

Bilde013.jpg

 

Bilde012.jpg

(sorry, dårlig bidle kvalitet, tatt med mobil kamera)

 

 

Her står den tygt hjemme med presseningen sin :)

 

vinter2.JPG

 

 

Var på høgger'n i dag.. skulle få tak i spylepumpe, men nok engang ender jeg opp med en fra Golf II som jeg VET ikke passer... Sa*an jeg blir sur! Nå har jeg tre spylepumper som ikke funker/passer... Vil ha en som FUNKER for svarte....

 

Fikk starta den med startkabler i dag og lot den gå en halv times tid. Nå er det itte noe problemer å få start... får se i morgen nå hvordan den oppfører seg. Kommer en kompis og ser på den forhåpentligvis...

 

Morro med biler med dårlig lading eh? Skulle hjem fra byen i kveld og da vi skulle starte Corrado'n t typen (Turbokonvertert Corrado Kharman) var den også død- Helt totalt død, uten grunn. Hadde blitt kjørt og startet jevnlig, men i dag... nei... d var kjipt! men min går i allefall :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja bila mi starter i allefall enda. Men motor'n høres ikke helt god ut. Mulig at jeg må bytte bensin pumpa. Skal i allefal bytte bensin filteret på onsdagen nå.

 

Ingen i Trondheim omeng, så ønsker å hjelpe meg litt? :rolleyes:

 

 

surfa litt på nett... fant et bilde av hvordan jeg vil at min baby skal se ut når jeg er ferdig!

 

minrocco.jpg

 

Fet.... Noen som vet hvordan felger det der er? og dimensjon? må ha sånn :D

 

disse to er også ganske heftige. Gjennomført! lurer på hva som er gjort me den svarte der.. vikra ganske tøff! :tannløs

 

gulrocco.jpg

hoyrocco.jpg

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x16" felger er alltid en vinner på småbiler! Sats på Brock B1 eller B2 - de kler stortsett alt.. :)

 

 

Slenger med et bilde (tatt av tidligere eier) av hvordan det ser ut med Brock B2-felger på vinter-Golfyen min:

 

gofysiden.jpg

 

 

Lykke til videre med prosjektet! Er artig at også jenter har bil som hobby :D

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9x16" felger er alltid en vinner på småbiler! Sats på Brock B1 eller B2 - de kler stortsett alt.. :)

 

 

Slenger med et bilde (tatt av tidligere eier) av hvordan det ser ut med Brock B2-felger på vinter-Golfyen min:

 

<bilde>

 

 

Lykke til videre med prosjektet! Er artig at også jenter har bil som hobby :D

 

 

Hehe, fete felger! Fikk meg Reiger katalog i dag fra en på jobben. Skal kjøpe meg GTS kittet!! meeeeeen, d blir leeeenge til skal jeg love deg. Først må bila bli kjørbar :(

 

fiksa litt på den i går og i dag... skal latt den stå et døgn for å måle ladinga. Det er mulig at jeg enten har kryp strøm eller at batteriet er dårlig å holder ikke på ladinga. Blir biltema i morra :D

 

Må tette lekasjen med silikon snart.. jeg somler :rolleyes: må ha varm plass for å la den stå å tørke, og da er det lurt at den ikke stopper...hehe... men kompis som kjørte bila mi dag (lengere og fortere enn jeg har gjort :( jeg å vil!) holdte seg fin den.. ute en times tid å kjørte sa han... så... Må gå bra snart... kjipt at det er jul nå i hælga :???: ellers skulle jeg ha hatt den på kjeller'n på jobben t mutter'n.. har fått forbud mot å være ute å mekke bil denne hælga :rolleyes: hihi.. sært... og så er det jo nyttårs hælg.. hmm.. blir vell å finne tid snart lell..

 

 

Men takk for komplimang om jente-mekking :D Man lærer så lenge man lever...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv noe småpjusk på Golfy som jeg helst skulle fått gjort i jula, men det spørs om jeg gidder. Må bruke jula til festing! :???:

 

Tips! Skal du ha hjelp til å skru bil, så må du legge ut bilde av deg selv - da er det sikkert mange gutter som gladelig stiller opp :afro

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv noe småpjusk på Golfy som jeg helst skulle fått gjort i jula, men det spørs om jeg gidder. Må bruke jula til festing! :???:

 

Tips! Skal du ha hjelp til å skru bil, så må du legge ut bilde av deg selv - da er det sikkert mange gutter som gladelig stiller opp :afro

 

 

 

Hahah, ja trur å blir å gjøre det :rolleyes: I frykt for å spamme min egen post, "har jo trang mekkedrakt".... Må nesten ha litt hjelp trur jeg.. så... blir det mest saklig med et mekke bilde av meg selv da yummy

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få opp noen bilder nå :D Morro med så bilinteriserte kvinnfolk!!!

Synd du ikke har 5x100 boltsirkel, disse felgene hadde jo vært perfekt!!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=97972

Bilde_673.sized.jpg

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæh... de var litt stilig de! Men haster ikke med felger akkurat nå.. har ukjent problem me startinga.

 

Noen forslag?

har sjekka: batteri, starter, regulator, bensinpumpe, filter, plugger... Ja det meste. Det som er problemet er at bila bare rett å slett dauer. Har målt batteri og strøm med multimeter og den lader den.. som bare søren.. men aner ikke ka det kan være da :wonder

 

legger kanskje opp noen bilder i kveld, skal ut å plukke litt på dashbordet... kanskje få ut vifta....

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvette.. styr å få ut derre vifta... mangler to slange klemmer... så er det ute.. brukte 3 timer på shiten.... klare ikke de siste to klemmene! kjitp! men må få tak i apperat nå så jeg kan peise det rett inn. Stakkar bila mi ikke kjørbar uten kjøleveske.. måtte tappe av hele shiten bare for å få ut vifta.. HERK :p jeg vil ha HJELP!

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvette.. styr å få ut derre vifta... mangler to slange klemmer... så er det ute.. brukte 3 timer på shiten.... klare ikke de siste to klemmene! kjitp! men må få tak i apperat nå så jeg kan peise det rett inn. Stakkar bila mi ikke kjørbar uten kjøleveske.. måtte tappe av hele shiten bare for å få ut vifta.. HERK :p jeg vil ha HJELP!

de lager det så komplisert slik at de på verksted skal tjene litt! Men Feet Bil, Digger "Rocco"er jeg :D Hvor i Trondheim bor du?

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de lager det så komplisert slik at de på verksted skal tjene litt! Men Feet Bil, Digger "Rocco"er jeg :D Hvor i Trondheim bor du?

 

Bor på byåsen :) bare ta deg en tur om du har en hand å låne meg! kiddie

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår