Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

hehe! du som var sjåfør eller? =P kamerat av kim sjønner du! :hello:[/quote

e er bestekompisen te han som eid bila,ble kjøpt passet stv etterpå men krasja denj å =/ hehe kjenne ikke kim vet hvem det er bare:)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, du bor visst rett nedi gata her, nettopp flytta eller? :) Måtte kjøre sakte forbi når jeg så bilen, så stod det "streetbitches" på den, ble litt "aha?!" da ja :)

Hejah :) hehe, kjekt me naboer som er fra BF.net da :D

yepp, har nettopp flytta og tok bilen med meg vettu :)

Hva kjører du da?

Clutchen min røyk på lørdag så da ble det en lite koslig kveld ja:shake .. fikk litt sånn promille parkering i gården da, stakkar busk.. Men nå er den satt på verksted.. sukk, det er dyrt å ikke kjenne noen nedi araberland her altså :op:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører denne saken her http://s13.photobucket.com/albums/a286/KongenKaoZ/Sierraen/?sc=3 Men driver ikke med råning og lignende da.

Om du vil ha kontakt med det miljøet så henger endel av dem på http://www.gatebiltreff.com !

Går et par andre småkule sciroccosaker rundtomkring her :P

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

:) da var endelig bilen kommet hjem igjen... 1 uke og fire dager tok det for å bytte en CLUTCHWIRE.. omg... måtte bestille fra tyskland da ingen wire fra golf passet... og wiren hadde ikke røket engang. det hadde bare sprengt og sottet seg fast i den plastik hylsa.. har bilde av det som jeg skal legge inn, var vist veldig uvanlig :op:

Men fy kor det regner her nede! Har en lekasje som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med den! vet hvor den er, men hva kan gjøres som midlertidig løsning? dessuten har jeg noen liter vann i bilen nå da :(

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) da var endelig bilen kommet hjem igjen... 1 uke og fire dager tok det for å bytte en CLUTCHWIRE.. omg... måtte bestille fra tyskland da ingen wire fra golf passet... og wiren hadde ikke røket engang. det hadde bare sprengt og sottet seg fast i den plastik hylsa.. har bilde av det som jeg skal legge inn, var vist veldig uvanlig :op:

Men fy kor det regner her nede! Har en lekasje som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med den! vet hvor den er, men hva kan gjøres som midlertidig løsning? dessuten har jeg noen liter vann i bilen nå da :(

Heisann! Trives du i Haugesund? Mye regn på (sør-)vestlandet nå ja...

Kjipt med lekkasje da.. Hvor har du vann i bilen? Bilder? Hvis du kjøper en sånn stor bilvaskesvamp så kan du vel få sugd ut mesteparten av vannet, og resten kan du tørke ut med masse krøllet avispapir.. bare husk å skift etter noen timer, så skal du nok se at det blir noenlunde tørt.

Har selv en kjip lekkasje i bagasjerommet, et stort rusthull har dukket opp under holderen til varseltrekanten, med fri tilgang ut bak bakfangeren. Hvis du får tørket det skikkelig opp kan du prøve å tette igjen med plastikk og gaffateip hvis det er hull i karosseriet, men dette er bare en meget midlertidig løsning. Noe litt mer holdbart er f.eks. fugemasse eller sikaflex hvis det er mindre lekkasjer. Sjekk gjerne pakninger og tetningslister hvis du får vann inn gjennom takluke, frontrute, bagasjeluke osv. Pass ihvertfall på å tørke opp all fukt skikkelig, ellers er det lett å få råte i interiøret og rust i karosseriet...

Lykke til! :)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en garsje du kan ha "rocco`n" i da? Regner en del her ser du :)

Btw, om du er litt mørkeredd osv, så bodde det en på din alder der før, som forsvant en kveld for noen år siden. Er fremdeles savnet tar jeg ikke helt feil.

Her hvor jeg bor mener du? :uhhmmwhat?:

jo har garasje, men der får smart roadster'n stå.. + det er ikke plass til min bil der da..

er faktisk ikke helt sikker på hvorfor det lekker, og er ganske himmla lei no.. forbanna dritt vær og bil... :puke:

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, veeeet. Men bilen dau i går igjen. Aner ikke hva det er nå... blir så lei. Forslag på lade problemer? fikk jo nytt batteri i april. Lurer på om det kan være ladereelet... ?

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, veeeet. Men bilen dau i går igjen. Aner ikke hva det er nå... blir så lei. Forslag på lade problemer? fikk jo nytt batteri i april. Lurer på om det kan være ladereelet... ?

Sjekka alle jordinger? Dynamoen er ok?

Ingen strømtjuver noe sted?

Jeg hadde problemer med bilen min etter å ha montert oljetrykksmåler.. den stod å trakk strøm hele tiden, holdt til å ikke få starte etter en dag eller to det...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rare er at jeg sjekka voltmetere, og det ligger på en 13-14, noe som det alltid har gjort. Er ikke sikker på hvorfor den er så tung starta da.. den starter stortsett på første forsøk, men den høres ut som den drar i gang veldig tungt, så kanskje den trekker veldig mye strøm akkukrat i tenninga? er det mulig?

77 Honda Accord 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...