Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

Da har jeg byttet dempere bak og bærekule forran, skifta pluger og viftereiim, fått inn i vifta skurdd sammen dash, vært på møller og bestilt klips og bestilt time til etterkontroll!

 

ble ikke tatt noen bilder, da vi ikke hadde noen fotograf :rolleyes: men men....

 

Noen som vet om man kan få bilen godkjent med 1'er feil?

Har etterkontroll nå på torsdagen, men har enda ikke fått tak i spylepumpe.. :lol

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

9" foran på Scirocco II er bare å glemme

8" er maks

Trust me - I know!

 

Haha! kjører 9x16 fremme og bak på min, gewinde i bunn og lite subbing.

 

Måtte seff banke inn litt skjerm og slipe bort litt plast, men alt det er skjult under bredderene... Og har i tillegg stillt camberen / - \.

 

Så 9x16 er klart en vinner på scirocco! Må moddes litt, men er langt ifra håpløst. Breie 15tommere er jo rått det og, men vanskeligere å oppdrive.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med vekstedet som skal ta EU'n og justering av bremsene for meg, at bila blir da godkjent med einer feil. Var ikke så fali det. Trengte ikke tilbake eller noe.. fikk bare en anmerkning! thats it :D greit for meg, for da er bila mi klar for Eu godkjenning!

 

En annen ting er at jeg trur jeg har funnet meg felger :rolleyes: ble inspriret av tråden her.. så det blir vel 7x16.. eller... vil ha noen som LIGNER på disse. helst litt større og fetere enn 7x16.... DISSE er det da snakk om. Trenger noen i 4x100 jeg da...

 

Har fortsatt problemer me ladinga på bila. Holder seg ca på 12 volt under kjøring.. voltmeteret vipper i tak med blinklys :eek: ikke bra.. dessuten er bila fæl på tomgang... volten dropper ned til 9-10 og den høres ut som shøl kveling på gang.. går som regel bra.. skrur bare av lyktene og stereo'n... den skal jo ikke være sånn da.. lurer på hva som er galt da ?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kontrollert alt av jordinger...

Mellom batteri minus og motor, samt mellom karosseri og motor.

 

Fin bil forresten, Keep it CLEAN!

 

:cool: takk for cred... Clean looken, yup, ruler... skal lage litt ymse kåstum greier i glassfiber til sommer'n, blir nok fett nok det, skal i allefall ha nye lykter og grill da.

 

Skal be de sjekke jordinga når den skal på verskted i overmorra, vil bare bli kvitt dette probleme nå.... :ssip:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faan, trur du ikke demperne gikk til helvette i dag da? Begge poppet opp da den kjørte over trikkesporene.. shit... men det var en patent som var litt ille på de dumme biltema demperne.. tenk å bytte ut supersport dempere med biltema :lol

 

men uansett, fikk sveiset det fast med hjelp av en kamerat. Så bynte clutch wire'n å kødde... da klikka d for meg angry

 

Skal ha den på verksted i morra å be de fikse ALT som er galt. Gidder ikke mer styr nå.... Dessuten virker det som jeg er den eneste som ikke klarer å kjøre bila mi pent :knob: Rocco'n min er slem mot meg :(

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er sjeldent at en scirocco fungere som den skal :P

 

huff... Å det forteller du meg nå? :crazysant

Får håp den går igjennom EU'n nå.. Er inn på verksted akkurat nå faktisk. Vil de ringe meg om den ikke blir godkjent?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er sjeldent at en scirocco fungere som den skal :P

 

Min har fungert nesten prikkfritt, (endeledd og sånn er jo standard slitevare med senkesett og store hjul) At den er bulka nå er vel ikke akkurat bilen sin skyld ?

:drive2

 

:hailvw

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det finnes håp da ja :lol bedre d å da! Sjekka påfyllingsrøret mitt.. var ikke så ille, det har vist blitt byttet.. Men da er det kanskje så enkelt som at det er på tide med bensinfilter bytte :rolleyes:

 

Edit:

 

Bila mi er EU-godkjent! :D :w00t

De fikk ikke tida til å se på jordinga eller clutch wire'n, men, mulig de skal gjerra det i morra for meg! :) svært førnøyd no! Dessuten er de snille med pris til meg... (aner meg at det har noe med at jeg er jente med litt peil aneglsmili )

 

AND, I'm in love.. Et ord: Borbet! small.gif

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har du vurdert noe mer tidsriktig? Hva med Ronal turbo, polerte selvfølgelig og voldsom senkings? Eller f.eks. Azev A? Kanskje noe tette krysseika fra BBS, gjerne med 3-delt look..? Tror jeg hadde kledd bilen din veldig bra.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår