matador Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 1500watt greier ikke den ampen. den har 8stk swtich transistorer i utgangene og disse har en høy frekvens som skal omsettes av den spolen, tror ikke mye feil at de nevnte transistorer er både strømsvake og har lav maksimal spenning=billige da digitale amper har kraftigere og gjerne flere transistorer i det punktet, det samme gjelder power supply men den ser "grei" ut men ikke overdimensjonert... design feilen ligger et annet sted... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kravet for RMS effekt er vel 15 minutter så vidt jeg vet? så den skal jo i og for seg tåle 1500W i minst 15 minutter om det stemmer det de har opplyst. men jeg er enig i at den så ikke ut til å være kraftig nok til å tåle den effekten. er det ingen som har denne og som har mulighet for å teste den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kan ikke du regne ut ca effekt JEJ? sender deg PM.. blir ikke 100% riktig med hensyn til tid og sånt men ca... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Nå må du forklare litt altså ;) hehe... Om du gidder :kiss Mvh Tony sorry at det gikk tregt med bilder her ;) litt jæv*i treg i huet for tiden.. hehe.. influensa og sånn suger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Like før jeg kjøper en bare for å gjøre det :well lol.. Men, forsterkeren så jo greit ut den... :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det er da iforseg en bra forsterker for pengene da! Men når man ser på komponent bruken så er det ikke så veldig mye å skryte av! Men jeg skulle gjerne greid å reparere en slik en, den er VELDIG oversiktlig da! Holder på å reparere e BOSS forsterker. FOR ET MØL!!! Ikke noe oversiktlig å alt ligger i kryss og tvers :iconsm Men jeg tenker heler på å satse på Pyle forsterkere enn soundmagnus da! Dessuten er der FORFERDELIG kjøling på de transistorene.. Sett der bedre jah :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg