ealoken Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg lurer på hvem av dere som har vært og godkjent ommbyggningen på deres biler, hva har dere godkjent osv. Det jeg er ute etter er : Bremser Motor ( ved effekt over det orginale som er tilatt med standar bremser ) eller byttet til annen motor en orginal ( fra R4 til v8 O.L) Hvordan gikk dere frem, hvem var deres kontaktperson? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Zyrex: Dabuther HAR IKKE VÆRT PÅ BT!! enda pga mista lappen... og alle de papirene har jeg. laget tråden slik at ved fremtidige ombyggninger for andre volvo entusiaster, så ligger de på nett, lett tilgjengelig. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Zyrex: Dabuther HAR IKKE VÆRT PÅ BT!! enda pga mista lappen... og alle de papirene har jeg. laget tråden slik at ved fremtidige ombyggninger for andre volvo entusiaster, så ligger de på nett, lett tilgjengelig. hehe.. ekke så smart å børne mens polti ser på :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Kan sette inn åtter. Må bytte klosser, dempere, fjærer også lurer jeg på om det var noen stag. Da var bilen godkjent med inntill 220hk. Ventilerte skiver hjelper litt det og, men tror det var MAX med 220hk i 240. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg har mundtlig fått godkjenning om 300 hk + i 740n med S60r bremser, nye stag, dempere og fjører, samt foringer... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Mulig det er sånn for 7/940. Er usikker på hva det går å få til. Men det går ann å få godkjent 220hk i 240 med originale volvo deler.. Stod at det var litt mere i 7/940. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 238hk i 700/900.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg synest det er litt vel offtopic å snakke om burning her??!?! (føle seg truffet) hk-grensen i 7/9, baserer seg vel bare på støtdemperbytte? det er jo som å kjøre en båt :P *gyngegynge* Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg har mundtlig fått godkjenning om 300 hk + i 740n med S60r bremser, nye stag, dempere og fjører, samt foringer... muntlig holder ikke.. ring han opp igjen, be han skrive det skriftlig.. :P da er du helten vår. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg har sendt skriftlig søknad om motorbytte nå, så får vi se hva dem sier for noe, men det er nok ikke noe problem... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg skal få det skriftlig i vognkortet når den tid kommer. ved Orginale bremser er det 238 hk som er grensen. deretter er det stag, nye bremser, demper osv som bestemmer.... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bestilte time på biltilsynet, kom med bilen på avtald tid - ble godkjent etter to timers gransking! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 du har S60R, har du ikke anders? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Var jo en svart 242 med hvite spile felger og hvitt bur til salgs for en stund siden med T6 motor på 440hk og 670nm, den var godkjent med effekt opp til 770 hk tror jeg..Den hadde AP eller willwood bremser tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har bremser fra S60/80 V/XC70 jeg - skiver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg