tohola Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Det jeg lurer på er at hvis dere skal bruke s60r bremser? åssen skal dere få gokjent det når adapter plata ikker tuv gokjent? Var ikke noe problem fikk jeg beskjed om av Biltilsynet. Adapteren skulle være fornuftig dimensjonert og se skikkelig ut var kravet. Var bare å komme med bilen når det var montert så skulle dem se på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Vel jeg og en kamerat har holdt på i over 6 mndr for å finne et sted eller hva som måtte gjøres for at 240 kunne bli godkjent med over 220 hk. For å si det slik. Den som greier å få en 242 godkjent med 700 hk eller noe slikt er enten en med drit føkkings mye penger, ellers så kan han bli det ved å selge papirene. Etter mine erfaringer med norge og BT så velger jeg å tro at den 242 ikke er godkjent med den effekten han har. Driter i om jeg får den der: Joa en kamerat av en kamerat kjenner duden og han sa det var sant. Får jeg ikke se kopier av papirene eller vognkortet til han så velger jeg å tro det er bare piss. Vært i kontakt med de fleste stedene i norge nå og faktisk i Sverige og sier bare lykke til for jeg gidder ikke annet enn å eu godkjenne bilene mine så lenge jeg vet alt er riktig bygd. BT i norge kan dra så langt til helvete det bare går ann! ! ! ! ! ! Beklager temparamentet Kjære Eirik, men er litt lei BT og dems forpu**e behandling av oss som vil bygge biler. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 har ikke godkjent en dritt på 240n min jeg hehe.. det skal gå å registrere en 240 med 500hk, det du da må gjøre er FØRST å sende en skriftlig søknad til BT med hvilke ombygginger du da må gjøre for å få dette godkjent. når du da skal vise den med f.eks 500hk da viser du dokumentasjonen du har mottatt fra BT og de kontrollerer at dette er gjort.. tror det er lettere på denne måten fordi BT har vært me å stille krav. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 føkk bt... De er så sære så fy f Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Greie folk etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 har ikke godkjent en dritt på 240n min jeg hehe.. det skal gå å registrere en 240 med 500hk, det du da må gjøre er FØRST å sende en skriftlig søknad til BT med hvilke ombygginger du da må gjøre for å få dette godkjent. når du da skal vise den med f.eks 500hk da viser du dokumentasjonen du har mottatt fra BT og de kontrollerer at dette er gjort.. tror det er lettere på denne måten fordi BT har vært me å stille krav. Dette har jeg også spurt dem om og men får samme svar som ellers: Så sant det ikke overskrider 220 hk så er vi behjelpelige. Men greier du det så skal jeg iallefall kjøpe papirene av deg for har enda ikke hørt om noen som har over 220 hk i vognkortet på en 240! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 det var det svaret jeg fikk av BT på Mysen når jeg hørte. klart hvis man forsterker chassi og bremser tilnærmet en ferrari så må de jo godkjenne det hvis de har stilt krava. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 det var det svaret jeg fikk av BT på Mysen når jeg hørte. klart hvis man forsterker chassi og bremser tilnærmet en ferrari så må de jo godkjenne det hvis de har stilt krava. Har spurt om det og men da må du kunne levere papirer på at chassiet er testet til å godkjenne den effekten og påkjenningen den får. Og det er nok kjempe billig å få testet. Holder ikke med et vanlig verksted eller BT. Ingen i norge så vidt jeg vet som har utstyr og kapasitet til å utføre dette. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.