Gå til innhold

m0lidir sitt Mercedes 190E prosjekt

Ranger emnet

m0lidir

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahh ok :) sinnsykt fint vertfall :)

skal gå over lakken på min til sommeren tror jeg :)

takker :) skal nok bli litt div lakkering og slikt på meg på våren.. få pynta opp stakkaren litt..

*sitter å bestiller deler nå*

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening syns jeg MB bilene er penere uten det "Skryte" mercedes merke som står opp som ett våpen sikte. Men det er bare min mening da. Jeg har sett mange pene MB'er uten det utsående merke, men så er det sikkert mange som mener at en MB er ikke en MB uten MB merke ;) Ikke bli sur selv om jeg mener dette ;) fin bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ratte var vel smak og behag vel? :P Jeg likte det Ikke!

smaken er som baken, den er todelt, skal snart lakkere speil også, ittno jalla m3 speil her som alle visstnok skal ha..

Etter min mening syns jeg MB bilene er penere uten det "Skryte" mercedes merke som står opp som ett våpen sikte. Men det er bare min mening da. Jeg har sett mange pene MB'er uten det utsående merke, men så er det sikkert mange som mener at en MB er ikke en MB uten MB merke ;) Ikke bli sur selv om jeg mener dette ;) fin bil forresten :)

joda, men mb er mb, stjerna er stjerna, hører til men mange som liker å ta den desverre.. men takk takk :) skal begynne å innkjøpe deler i slutten av februar da det kommer litt mer penger til meg :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

sommer dekk på imorgen, gamle felgene med nedslitte dekk :\

men hele formålet er at en kompis som har gått studier med foto skall knipse så bilder kommer, bra bilder :D !!

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, gamlerattet mitt jo :) Syns det er tøft jeg. Værtfall godt å holde i kjøremessing, litt bredt og med godt grep.

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, gamlerattet mitt jo :) Syns det er tøft jeg. Værtfall godt å holde i kjøremessing, litt bredt og med godt grep.

det er supert i mine øyne, godt grep og grei størrelse, så takker for salget :D

veldig veldig fin bil:thumb

rattet var greit det!

takker så mye :)

eeeey.

gammel rattet mitt å jo:P

hehe

er det tsw volcano disse felgene heter??

der er gromme:P

det heter de ja, kjøper de i mai/juni så kommer med gamle felgene på våler, pga fått endel igjen på skatt samt feriepenger så det skal til bil :D

skal ut å ta bilder idag, med en kompis som er utdannet fotograf, MASSE bilder :D

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

da kom dagen, som jeg ikke ventet meg, ivartfall ikke helgen føre gatebil..

vi lå 4 biler i kolonne, en sten i veien, av alle biler, knuser den, bokstavelig talt bunnpanna mi og veiva smeller til noe så forferdelig, som resulterte i ett smålig kjipt havari..

så idag, tauet den hjem, på verkstedet, å dratt ut det som var av ett satans oljesøl og en gåen sak kalt motor, wohoo

jakter nå på ny motor, og kanskje få den på veien iløpet av kort tid..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider