Gå til innhold

Montering av angel eyes på Golf 3..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Er vel en del som har angel eyes på sine biler nå etterhvert, så lurte på dette;

Er det bare å ta ut de gamle lyktene og sette inn de nye og koble med samme kontakter som de gamle brukte, eller må man strekke opp nye kabler helt fra batteriet..?

Følger vel med noe kabler av noe slag, men lurte på om det var mye jobb å montere det..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel en del som har angel eyes på sine biler nå etterhvert, så lurte på dette;

Er det bare å ta ut de gamle lyktene og sette inn de nye og koble med samme kontakter som de gamle brukte, eller må man strekke opp nye kabler helt fra batteriet..?

Følger vel med noe kabler av noe slag, men lurte på om det var mye jobb å montere det..

de som jeg hadde på min var plug and play :)

Treng du no hjelp får du bare komma te skråningen ( aka lillehammer)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får med koblinger..

Jeg bare heiv de inn med de gamle koblingene

funker som faan her :)

Følger med noen kabler ja, men det er kabler til å trekke helt tilbake til batteriet, og er det nødvendig..?

Skjønner ikke helt manualen heller, siden det er flere kabler med enn det er tegna inn i manualen.. :P

de som jeg hadde på min var plug and play

Treng du no hjelp får du bare komma te skråningen ( aka lillehammer)

Det skal du ikke se bort fra, gitt..

Skal ut og se hva slags kontakt det er på de nåværende lyktene nå, så får jeg se.

Om jeg ikke skjønner en ting, så blir det nok Lillehammertur, ja.. :D

Det følger ikke med pærer, er det mulig å bruke de som står i de nåværende lyktene, eller må man ha spesielle..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med noen kabler ja, men det er kabler til å trekke helt tilbake til batteriet, og er det nødvendig..?

Skjønner ikke helt manualen heller, siden det er flere kabler med enn det er tegna inn i manualen.. :P

Det skal du ikke se bort fra, gitt..

Skal ut og se hva slags kontakt det er på de nåværende lyktene nå, så får jeg se.

Om jeg ikke skjønner en ting, så blir det nok Lillehammertur, ja.. :D

Det følger ikke med pærer, er det mulig å bruke de som står i de nåværende lyktene, eller må man ha spesielle..?

åssem lykter er det du har kjøpt deg a?!?! hehe

de jeg kjøpte var alt inni fra før, bare å montere! samme som sly har på sin..

Du får bare ta deg en tur, dan kan sikkert hjelpe til og :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om det ikke blir bilder dersom jeg får dem på bilen.. :)

Var ute og sjekka i bilen nå, og ser ut som jeg bare kan bruke samma kontakt som de gamle. De var vertfall identiske etter hva jeg kunne se.

Men pærer, åssen er det med det..? Får man kjøpt slikt på bensinstasjoner, eller går det å bruke de som står i de originale (nei, jeg har aldri kjøpt slikt før :P )..?

For uten pærer er det lite vits å montere noe..

Men om jeg får tak i pærer noe sted rundt Gjøvik/Lillehammer i kveld, så kan det bli Lillehammer og montering.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om det ikke blir bilder dersom jeg får dem på bilen.. :)

Var ute og sjekka i bilen nå, og ser ut som jeg bare kan bruke samma kontakt som de gamle. De var vertfall identiske etter hva jeg kunne se.

Men pærer, åssen er det med det..? Får man kjøpt slikt på bensinstasjoner, eller går det å bruke de som står i de originale (nei, jeg har aldri kjøpt slikt før :P )..?

For uten pærer er det lite vits å montere noe..

Men om jeg får tak i pærer noe sted rundt Gjøvik/Lillehammer i kveld, så kan det bli Lillehammer og montering.. :)

husker ikke hvordan pærer det var på mine..

men regner med det kanskje er h1, h3..

jobber til 21 i dag og i morra, så må evt bli etter kl 21 da...

eller torsdag, fri da.. :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt jalla ut de lyktene dine... hvilket merke er de? *håpe på at det ikke er FK* :P

Hm, bør jeg bli skeptisk nå..?

For ja, det er FK..

Edit; Hvorfor høres dem jalla ut..? Det er mer det at jeg ikke har døyten av peiling på slikt.. Lyktene i seg selv og kablene regner jeg med er greie nok.

Og at det ikke følger med pærer er vel ingen overraskelse..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@bjrn; Forhåpentligvis så funker det med de kablene som allerede er trekt opp originalt, og at de som følger med bare er ekstra..

@Tazzen; Hehe..

Så over TUV-papirene nå, og jeg skal ha 4stk H7 12V 55W-pærer..

Står "W5W-pærer" i "Begrenzungsleuchte", hva er dette..? Ringene..? Må jeg sette dette i også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@bjrn; Forhåpentligvis så funker det med de kablene som allerede er trekt opp originalt, og at de som følger med bare er ekstra..

@Tazzen; Hehe..

Så over TUV-papirene nå, og jeg skal ha 4stk H7 12V 55W-pærer..

Står "W5W-pærer" i "Begrenzungsleuchte", hva er dette..? Ringene..? Må jeg sette dette i også..?

i ringene burde det være slik det skal, er vel dioder i de, de burde sitte der fra fabrikk..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i ringene burde det være slik det skal, er vel dioder i de, de burde sitte der fra fabrikk..

Sant nok..

Iflg Google er det "side light", men skjønner ikke hvor dette skal være i lykta.. Står at det skal være en W5W-pære, men jeg finner ikke noe plass å sette den.. :D

Hm, om jeg får montert det, så lurer jeg på om jeg skal høre om jeg får det inn i vognkortet siden det er TUV-godkjent. Litt morro med teksten "Godkjent med engleøyne som frontlykter" i vognkortet. Evt høre om dem er villige til å skrive "dådyr-øyne" istedet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider