Vegard Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Fikk et tips om at det fantes to ferdigproduserte pansere fra CF. Vanligvis er det lang ventetid. Jeg har et slikt selv og kan anbefale det. http://www.cftype.com/carbon_fiber/?nav=estore&action=details&product_id=264 Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Takk.. det skal man ha.. pm er sendt :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hva koster den lekkre saken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hva koster den lekkre saken ? Panseret koster den nette sum av $499.99 + frakt og moms. Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvordan er disse under? Er det helstøpt i carbon? Skulle nesten hatt ett sånt. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvordan er disse under? Er det helstøpt i carbon? Skulle nesten hatt ett sånt.Det er glassfiber i "ramma" under panseret. Det går an å bestille det i helstøpt carbon, men da koster det flesk. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Stilig. Venter på svar på en mail jeg sendte dem igår. Så får vi se om det blir panser på meg. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 det var faktisk litt tøft.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 litt ? nei, er noe av det råeste, men må stemme litt med resten av looket.. sorte felger og et utseende som skriker litt hardkore racing mener jeg.. når man drar ut de fire panserlåsene og løfter på det, kan det ikke stå en forgasser motor der heller da :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hehe;) Må si meg enig med gallagher på akkurat det pointet der.. CF panser på en 1,3cl blir litt drøyt, samme hvor feet bilen er:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Passer greit på VR'en min. Viper blå med CF panser. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 vil jeg si :) eller den blå 16vT en min med stoler og 5p seler, bur og sorte felger.. ja, må ha.. spørsmålet er bare når :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hehe;) Må si meg enig med gallagher på akkurat det pointet der..CF panser på en 1,3cl blir litt drøyt, samme hvor feet bilen er:) åå nei du! carbon panser er driiiit fett på 1.3!! Skikkelig kult er det faktisk! ehhh.... :well eller ikke! Må nok ha no litt større og kraftigere under der da gitt! Men er det noen som har no bilder av golfer med cf panser? andre enn de som var på første linken... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hehe;) Må si meg enig med gallagher på akkurat det pointet der..CF panser på en 1,3cl blir litt drøyt, samme hvor feet bilen er:) På en 1,3 MÅ jo ha carbon panser. Få bilen lettere, slik den går fremover. Tenk på den. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Fikk svar av dem på mail idag. De sender ikke til Norge, så må finne noen i USA som dem kan sende til, så sendes det videre. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg