Gå til innhold

Ny bil :)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LupoB0Y

Ey, gratulerer med ny bil. Mener jeg så denne på streetmeet natt til 1e. Så pen ut. :)

Forresten, må bytte nick nå da... S3S3, eller audiaudi ;)

Takk, ja var der en liten tur, fiksa sjåfør og ble ferdig med å vaske bilen litt over 23, brukte ikke lang tid til Oslo.

Så en fin Lupo oxo. :)

He,he. Har tenkt på det får se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Konge bil :)

Og nå har du 4wd og snurre også :)

Ikke bare show men også litt go :)

JA! :D

Hadde jo en 325 i sommer men kan ikke sammenlignes.....

Gliser hele tiden jeg nå! :cool:

ER så gøy å kjøre nå. He,he.

Men er ikke ordentlig Quattro "bare" Haldex system. Men overlever det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Skal tåle den. viktig og tørke den nøye etter å ha satt det inn da.

Tørke den? Og hvordan mener du at du skal utføre det...?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk aldri prøvd sånne ting men har hørt folk sier det er det greieste ja...... :D

Beste var visst å legge det på et varmt sted et døgn så hvis jeg skal dusje, pusse tenner å andre nødvendige ting så blir det trangt med bilen på badet som er der jeg kan tørke det best. Få den ut og inn er faktisk oxo et lite problem...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BoraBora

Jeg kjenner godt til den S3`n der. Jeg prøvekjørte den faktisk for godt over 1 år siden. Uka etter ble den stjålet fra Erling Rød i askim. (Jeg tok masse bilder av bilen mens jeg prøvde den...kan sikkert sende deg).

Bilen ble funnet igjen i Sverige et par uker etterpå. Det er en lang historie som jeg sikkert kan fortelle deg hvis vi møtes på et treff. Bilen hadde gått veldig lite den gangen husker jeg. En Fyr med masse penger fra Mysen(tror jeg?) som kjøpte den ny. Han brukte den veldig lite...han byttet den inn i en splitter ny A2 faktisk! Litt av en forskjell må jeg si!!!

Men jeg syns du bør slenge på 19" altså :D Hvis du kommer på japsetreffet i morgen så kan du titte på mine 19"...kan du blir fristet til å kjøpe? 19" er faktisk ikke så veldig stort når du får senket litt.

Lykke til med bilen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider