Gå til innhold

Ny bil :)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Originally posted by taxidriver

jau, ene naboen kom ned etter att du hadde dratt her om dagen, så spurte han om hvordan bil dette var siden den bråka sånn:D:D men det går nok bra til helga, hvordan for du med dekka dine oppover'a??

Bråker da ikke my... bare litt. ;) he,he. Er en rød, liten konebil jeg har bare jo.... :D

Og da er det ikke noe problem med 4 stk 18" i baksetet heller.... :cool: Resten av tingene blir det verre med. Blir dårlig plass i caravellen tenker jeg, mye bagasje og 2 stk partytelt, gassgrill og noe bordgreier. Og mye kanner!!! ;)

Får se hva man fikser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by _DuDe|

Okay!! hvis du får den etterpå så ta å send en mld a!!! for a vil jeg komme å se hvordan den er.. holdt på å bestille den i går j!! men så vet j ikke når j får penga fra broderen så j må vente til j får di!! men blir vel ikke så lenge til.. hvor skal du ha tv`n i s3`n a??? felle den inn.. det skal j når j får ny bil ihvertfall!!!:D gleder meg!!

Hva slags bil skal du kjøpe deg? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _DuDe|

Skal kjøpe meg en golf 3 tgd..... billigere med diesel vettu!! :D

Herlig herlig...men da må du nesten begynne å henge på Golf III forumet! ;) Hehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Herlig herlig...men da må du nesten begynne å henge på Golf III forumet! ;) Hehe..

har vel litt planer om det ja!! men må sørst få solgt bmw`n jeg har nå..

Men men.. Back to topic!!!

Er spent på om det blir noe pris på bilen til borabora til helga.. hmmmm ...:D

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borabora og atter Borabora. HeHaHe :D

dø klapp at a!

Ser ut på !!!!! <--- du bruker maks av at du har tenkt til og skrike til folk til helga så gutter ta med hørselvern !! Its gonna be loudy muha ;)

Hei du ikke kødd med engelsken min a. Kanskje det er riktig ? :rolleyes:

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

nei, har ikke det...

skal ha med bagasje og 2 andre, så da blir det lite med plass til dekk da, og bagasjen er uaktuelt å bruke på transport av dekk..

Jeg kan si i fra.... skal kansje kjøre en stor vare bil så da kan jeg kansje ta di med oppover:D

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider