Gå til innhold

Ny bil :)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Originally posted by borabora

Yepp, kan gjøre det. :)

Oki, får få tak i koden til radioen min og prøve det da.

Har du Bose anlegg i din? Eller noe annet?

Satte på nytt filter jeg oxo, kan jo hende han som satte det på gjorde det samme...

Gjør ikke det, men noen små-ting blir det nok etterhvert... :)

Det var ikke BOSE i min når jeg kjøpte den. Har byttet ut spilleren som satt der med en SONY MP70 mp3 spiller. Vil etter hvert bygge anlegg i bilen, men det er andre ting som kommer før dette...

På onsdag skal jeg bygge eksos...det gleder jeg meg veldig til :D

Skal bli spennende å se hvordan lyden blir. Er mulig jeg må "heve" bilen bak for at eksosen ikke skal subbe for mye. Testet i helga og fant ut at bilen er så lav at en liggende cola boks kjøpt på svinesund subba nedi flere steder under bilen. Men det er vel kanskje sånn det skal være :D

Fatter`n har bytta til åpent filter og lagd et "filterhus" for å skjerme varmluft fra motoren. Også har han chippa. That`s it!

Det går en ganske fet blå S3 her i distriktet også nå. Den har fått ny eier for ikke lenge siden. Vært på VACN treff før så sikkert noen som kjenner til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DenimblåTT

Det går en ganske fet blå S3 her i distriktet også nå. Den har fått ny eier for ikke lenge siden. Vært på VACN treff før så sikkert noen som kjenner til den.

Så den når jeg henta bilen faktisk. Er vel den som hadde S3rike eller noe sånt på skiltet? Fin den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det er helt lik? Hørt det bare var S3 som ble levert med akkurat den fargen. Men kan hende det er feil.

Viker veldig lik, ta en titt her:

http://www.reason.no/audi2.jpg

eneste bilde jeg har tilgjengelig nå... (ta ett nytt etterpå)

Men mulig det er noe spesielt med S3'en

Edit: feil bilde ;)

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spewster

Viker veldig lik, ta en titt her:

http://www.reason.no/audi2.jpg

eneste bilde jeg har tilgjengelig nå... (ta ett nytt etterpå)

Men mulig det er noe spesielt med S3'en

Edit: feil bilde ;)

Ja, ganske lik. Men er en del oransj i lakken min, men vanskelig å se på bildene.. Var visst det som var forskjellen iforhold til den vanlige fargen.....

Skal du gjøre noe med din eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske lik. Men er en del oransj i lakken min, men vanskelig å se på bildene.. Var visst det som var forskjellen iforhold til den vanlige fargen.....

Skal du gjøre noe med din eller?

Min blir veldig orange når jeg står på bensinstasjoner om kvelden osv... Fargen blir kalt "Laser Rød" eller.no

Skal gjøre en del med den ja, får feriepenger neste mnd, blir iallefall felger og litt småsnaks da. Tipper jeg får råd til chip m.m også.

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spewster

Min blir veldig orange når jeg står på bensinstasjoner om kvelden osv... Fargen blir kalt "Laser Rød" eller.no

Skal gjøre en del med den ja, får feriepenger neste mnd, blir iallefall felger og litt småsnaks da. Tipper jeg får råd til chip m.m også.

Blir fort litt penger som går når man driver med det.. he,he.

Han gikk på Aschim før så du har kanskje sett den, fyren som hadde den jobber på Erling Rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider