Gå til innhold

Ny bil :)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Blir fort litt penger som går når man driver med det.. he,he.

Han gikk på Aschim før så du har kanskje sett den, fyren som hadde den jobber på Erling Rød.

Forrige eier (nr2) er mekaniker på Erling Rød. Han brukte bilen veldig lite, veldig sjelden jeg har sett den. Første eier var en litt eldre mann som også knapt brukte bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Forrige eier (nr2) er mekaniker på Erling Rød. Han brukte bilen veldig lite, veldig sjelden jeg har sett den. Første eier var en litt eldre mann som også knapt brukte bilen...

Var det han jeg kjøpte den av sa oxo.... Han kjørte ca 12' med den det året han hadde den og hadde gått ca 25' når han kjøpte den... Passe langt synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kommer ikke S3 med kromspeil orginalt a?.. trodde det var en betegnelse for S klassen... vet ikke om de begynte med det før eller etter din modell, siden du ikke har krom speil eller andre krom detaljer.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Kommer ikke S3 med kromspeil orginalt a?.. trodde det var en betegnelse for S klassen... vet ikke om de begynte med det før eller etter din modell, siden du ikke har krom speil eller andre krom detaljer.

Nei, Audi S3 kom ikke med kromspeil som standard fra starten av.

EDIT: Det var ikke standard mot slutten heller, men man kunne bestille høyglanspolerte aluminiums speil mot ett pristillegg på 3.280 kroner.

mvh

Ken-Arild Kristiansen

webmaster@kak.net

http://www.kak.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kak

Btw; Gratulerer med ny bil borabora. Tok et par bilder av den på Ikea i går! :)

http://news.kak.net/modules.php?op=modload&name=news&file=article&sid=782

Takk. :)

Yepp, sett de. :)

Så såvidt en Audi med Kak skilter på så regna med det var din. :)

Og kosta visst 11000,- og ettermontere Chrom-speil iflg han mekanikeren jeg kjøpte den av.... Hørtes mye ut... Men, men.

Den Leon'en var det forresten en kamerat av meg som hadde før..... Er litt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Yepp, sett de. :)

Så såvidt en Audi med Kak skilter på så regna med det var din. :)

Og kosta visst 11000,- og ettermontere Chrom-speil iflg han mekanikeren jeg kjøpte den av.... Hørtes mye ut... Men, men.

Den Leon'en var det forresten en kamerat av meg som hadde før..... Er litt fin.

Hehehe.. tror neppe det er noen andre enn meg som er interessert å ha KAK.NET-skilter på bilen sin! hehehe :D

Seat Leon'en var utvilsomt dagens HØYDARE spør du meg! :)

mvh

Ken-Arild Kristiansen

webmaster@kak.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kak

Hehehe.. tror neppe det er noen andre enn meg som er interessert å ha KAK.NET-skilter på bilen sin! hehehe :D

Seat Leon'en var utvilsomt dagens HØYDARE spør du meg! :)

He, he. Rart med det. :)

Når han fyren hadde bygd den var den helt overlegen... Men han tok ikke så godt vare på den og måtte ha større bil... Er bare 1,6 l i den da.... Og har sett et par til i samme fargen som er stylet på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Rart med det. :)

Når han fyren hadde bygd den var den helt overlegen... Men han tok ikke så godt vare på den og måtte ha større bil... Er bare 1,6 l i den da.... Og har sett et par til i samme fargen som er stylet på samme måten.

Har aldri sett en Leon i den fargen før faktisk... Er det spesialbestilling eller omlakkering?

mvh

Ken-Arild Kristiansen

webmaster@kak.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kak

Det er ikke en standardfarge ihvertfall... ser den ikke i brosjyra til Seat Leon.

Ok. Er iallfall fin. :)

Fått inn en basser nå iallfall. Drev noen timer i går med å legge ledninger og sånn.... Låter bra til å bare være en 12"

Men skal hive ut det ut til helga når jeg skal på Våler. Får vel bygge litt ordentlig etterhvert oxo..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått nye felger i går. :)

Oz Racing Cup F1 .Skrudde..... Lånt bilde av KAK.net. :)

Satte inn ny spiller Onsdag, Alpine CDA 7998 R. Ble merkbart forskjell på lyden.

Første gangen jeg kjørte på bane i helga og ga mersmak... :D

Og Follogutta lagde bra med liv..... :cool:

post-944-13804851471997_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige de felgene! Har du kjøpt dem nye? Dyre? Har litt lyst å bytte på min også, blir fort litt mer spesiell bilen med noe annet enn originalfelgene.

Angrer litt på at jeg ikke hadde bilen på banen i helga, så jævlig gøy ut.. Hva slags anlegg hadde du i bilen i utgangspunktet? Prøve å få til noe greier jeg og, men helst uten å ta noe særlig av den allerede sparsomme bagasjeplassen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider