Gå til innhold

Ny bil :)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Shadow_iX

KOndolerer for Boraen, men Grattulerer for S3'n...

Får jeg sitte på en tur noen gang tror du?

Så kan du sitte på meg meg en tur hvis du vil.. :D

Hehe... (Både bane og trafikk, men helst bane ifra min sin side)

Deal. Jeg kan sitte på med deg på bane og du med meg på gata eller noe.... :D

Første gang og eneste gang jeg kjørte på bane var på Vw-Audi treffet men blir mer senere. :)

Elise er drømmebil da. :) Kamerat har ny Mr2 og jeg digger den men Elise er hakket grommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
Originally posted by Rozar

Bør klare å kjøre fra meg med quattro'n din du nå da.. ?? :D

Du tror det... ;)

He,he. Klarer nok ikke det. Du har vel 310 hk på hjula? (husker sikkert feil, litt mer drivverkstap og vekt hos meg....

Dessuten har jo du kjørt noen ganger mer enn meg... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Du tror det... ;)

He,he. Klarer nok ikke det. Du har vel 310 hk på hjula? (husker sikkert feil, litt mer drivverkstap og vekt hos meg....

Det er jo bare snakk om å satse nok da.. Jeg ligger jo langt innenfor grensa når jeg kjører jeg. Har ikke råd til å ødelegge bilen i tide og utide.. ;)

Joa, har 310Hk prt. Skjer nok noe i løpet av vinteren. :D Utover det så blir det i alle fall nytt understell og ny drevsats i girkassa..

Selger i alle fall unna turboen min samt noen andre småting. Kan vel klare å bygge og montere et komplett turbokit for en hyggelig penge tenker jeg..

Skal også selge et H&R høydejusterbart senkesett m/ H&R stabstag som er brukt 2 sesonger (ca. 2000 mil) Ikke vinterkjørt. Dette skal jeg ha 7500,- for, evt. ferdig montert.

Bare å si ifra hvis du kjenner noen som kan trenge noe av dette..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger mye innenfor grensa, har heller ikke råd eller noe særlig lyst til å ødelegge noe. Bedre å safe, første sesongen jeg har vært på banen og var morro uansett. :D

Skal ha nytt understell selv, blir vel H&R justerbart når jeg får penger. Og bremser deretter.

Kan si ifra men de fleste med A3 jeg kjenner har 1.6, bare ei som har 1,8t men hu gidder ikke senke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otrolig bra de nye felgene dine, ikke fan av hvite baklys desverre. Går en sølv S3 her i Bergen med de lyktene, og jeg syntes ikke det så bra ut. Er personlig fan av facelift lyktene(Men smaken er jo som baken :anger: ). Men alt i alt en sinnsykt fin bil, som nok bare blir bedre og bedre tenker jeg.thumpsup Har alltid digget S3. Blir det eller Impreza som neste bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Otrolig bra de nye felgene dine, ikke fan av hvite baklys desverre. Går en sølv S3 her i Bergen med de lyktene, og jeg syntes ikke det så bra ut. Er personlig fan av facelift lyktene. (Men smaken er jo som baken :anger: ) Man alt i alt en sinnsykt fin bil, som nok bare blir bedre og bedre tenker jeg.thumpsup Har alltid digget S3. Blir det eller Impreza som neste bil.

Takk .:) De er ikke strøkne men det går bra. Nå ligger de i boden min nypolerte og klare til sommeren. :D

Sett facelift lykter på en annen en med lik farge og likte ikke det i det hele tatt. Valget var mellom hvite og facelift så da foretrakk jeg hvite.

Gliser like fælt når jeg gir på og er snart et halvt år siden jeg kjøpte den, og ha på gateslicks i sommer var gromt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det... ;)

gutter gutter,. hjelper ikke å skylde på effekten her borabora.. noen som gidder å refreshe oss på rundetidene fra rudskogen med s3? med gti 16v? mener du ble ehh. ja. frakjørt av en gammel konebil :P..

neida skal ikke erte..

men er rå bil, sku gjerne hatt en sånn, pusha rundetidene mine litt.. synd den ikke blir pusha max nå ;)

S3 med gateslicks VS gti 16v golf på husmordekk = 0-1 (rundetider på rudskogen)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger mye innenfor grensa, har heller ikke råd eller noe særlig lyst til å ødelegge noe. Bedre å safe, første sesongen jeg har vært på banen og var morro uansett. :D

Les hva jeg skrev her a Harald. ;)

(Er noen som tar ut baksetet for å få bedre tider, andre bygger stereo anlegg...... :rolleyes: he,he.)

Dere 2 har kjørt mye mer enn meg som sagt, erfaring teller MYE, merka stor forskjell fra første gangen jeg kjørte og siste gangen, kjørt 4 ganger tilsammen.

Og hadde jeg hatt en annen bil som ikke hadde vært så dyr, sku jeg ha satset mer og klart å hatt bedre rundetider. :cool:

Hmmm.... flere unnskyldninger..... jo, bilen min er en komfort bil beregnet på å cruise Autobahn 150++++ :D

Så det. He,he.

Kommer aldri til å satse mye med den bilen og liker meg bedre en sommernatt med lite trafikk og varme gateslicks. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skrev her a Harald. ;)

(Er noen som tar ut baksetet for å få bedre tider, andre bygger stereo anlegg...... :rolleyes: he,he.)

Øy.. Det her gjelder ikke undertegnede i alle fall.. Tar kun ut basskassa i bagasjen av sikkerhetsmessige hensyn samt vektbalanse jeg. :D ;) ;)

Rørte ikke engang interiøret mitt når jeg kjørte på gardemoen sist, og da var det kamp om en 1/100..

Beste rundetid som er klokket av 2stk samtidig er 1.08, mens beste rundetid som jeg ikke kan bekrefte grunnet bare en måling er 1,06.. Begge disse tidene ble kjørt på gatebil sist..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå men blir litt små forandringer.

Må lakkere litt takket være noen folk som ikke er så flinke til å kjøre bil og ikke kan trafikkreglene..... :rolleyes:

Blitt nedprioritert i vinter men brukt litt penger på våren.

Kommer noen bilder etterhvert men ettersom Powerzone ikke klarer noe som helst så tar ting litt tid..... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...