Gå til innhold

Ny bil :)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Jobber med saken men ikke blitt noen ordenlige bilder enda, ble jo først ferdig på fredag. ;)

Første siden så ligger det gamle bilder...

http://omen.raw-software.net/~starky/gallery/album05/264_6472_IMG

Edit:klarer jo aldri å legge ut da men... :rolleyes:

For en nydelig link!! Er en av de bedre jeg har klikket meg innpå!!:D Sååå mange fine A/S3'er da!! *sjelve*..:)

Folket vet ikke tilfeldigvis om flere sider med så og si A/S3??:rolleyes:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitrisious-E

For en nydelig link!! Er en av de bedre jeg har klikket meg innpå!!:D Sååå mange fine A/S3'er da!! *sjelve*..:)

Folket vet ikke tilfeldigvis om flere sider med så og si A/S3??:rolleyes:

Tenkte på bildene fra Liertoppen?

Takk iallfall, ble noen bilder men ikke så mange A3/S3'er der.

Mye annet gromt iallfall.

Gå inn her:

http://www.tyresmoke.net/gallery/

Noen bilder der, bra forum oxo. :)

No Limit: Trodde du sku kjøpe "storebror" jeg, S4... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... Får kanskje skrive litt hva som er gjort med den nå da....:

Ialllfall BSR chip, Turbosmart dump, Ramair filter, H&R coilovers, Ferodo klosser foran, ny lmm.... :rolleyes: , 8,5x19 BBS CH (motorsport) 235.35.19 Yokohama Avs Sport, (8x18 OZ 2delte Racing et eller annet som det er bilde av før i tråden med 225.40.18 Yokohama A048 "semi slicks til sportslig kjøring" :D )

Rieger frontfanger, JE design øyelokk, Alu speil(S-speila som burde sittet på originalt) hvite baklykter, solstripe... :rolleyes: )(spørs hvor lenge den blir på) solfilm(type lys, less is more.... ;) ), kort alu antenne, GReddy turbotimer, tatt bort S3 merker og Audi ringer bak og bakvisker, Alpine 7988R spiller, 2 stk RF 12"dvc(mulig det blir bare 1, låter nesten like greit det har jeg funnet ut) 1 stk RF 500a2 og 1 stk RF360a2, 2 stk RF 1 Farads kondensator, diverse deleblokker, Focal frontsett, Bose originalt baki, RF og Biltema kabler. :D, noe neonlys og vifter.

Sikkert glemt noe....

Edit: Supersprint Gruppe A racing eksos.

Kommer: tv og dvd billig greier, fikk beskjed i helga at det var kjedelig uten så er vel ikke noe å lure på... ;), Stooore bremser og litt motormoro om jeg fikser litt penger. Får se ann litt... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på å felle inn tv i midt konsollen på den bilen j skal ha meg igjen j.. må bare få tak i en ekstra midtkonsoll som j kan modifisere litt å sette inn tv der!! dvd-spilleren derimot aner j ikke hvor jeg skal ha..hanskerommet kansje????

SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du sier noe... må vel prøve å få plassert den inni der... skal jo ikke tykke på den hele tiden heller så..kansje litt men det går.... m,en hvordan skal j koble slik at anlegget i bilen fungerer både på tv`n(filmen j ser på) og på cd spilleren tro..... kan jo bare bruke en av gangen, det skjønner jeg men er litt usikker på hvordan j skal koble det så lyden på både dvd spilleren og cd-spilleren går på anlegget i bilen!!!! hmmmmmm.... litt tenking ja!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koble på aux ingang vist du har.. og er jo fjernkontrol til dvd'n da så er ikke noe probb tror det følger med en motaker for signaler som du montere utenfor hanske rommet så slipper du og lukke op det hele tiden borsett fra når du bytter da..

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en helt grei tv-pakke her!!!

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=816

helt greit liksom!!! blir noe sånt j skal ha tror jeg.. hvis det blir noe!!

Jonte: tv er jo drit kult... så lenge man monterer det skikkelig.. ikke så det henger å slenger over alt liksom!!må jo gjøre slik at det er innfeldt i dashèn ell noe!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider