kec Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvordan lager dere ringene som er rundt diskantene deres når dere skal bruke glassfiber?Har problemer når ringene blir så små....Noen tips å komme med? Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvordan lager dere ringene som er rundt diskantene deres når dere skal bruke glassfiber?Har problemer når ringene blir så små....Noen tips å komme med? Mange bruker en overfres for å lage slike MDF ringer. Overfres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er ikke så dum den, men kanskje litt drøyt å kjøpe når jeg bare skal lage 2 små ringer... Det jeg tenekr mest på er å bruke borhylser hvor jeg først kan bore ut midten for senere å lage ytterkanten av ringen med en større hylse. Men jeg kan ikke finne slike hylser noe sted.Noen tips her?Trenger ikke akkurat være så dyre....Heller motsatt... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er ikke så dum den, men kanskje litt drøyt å kjøpe når jeg bare skal lage 2 små ringer... Det jeg tenekr mest på er å bruke borhylser hvor jeg først kan bore ut midten for senere å lage ytterkanten av ringen med en større hylse. Men jeg kan ikke finne slike hylser noe sted.Noen tips her?Trenger ikke akkurat være så dyre....Heller motsatt... Du har jo disse, men spørst jo om de har stor nok diametertil det du skal bruke de til: http://www.clasohlson.no/shop/store/main.asp?COSID=FA569C354484445E965B66DC348BEFD6386501&CatPath=Eq0q163q165q347&VMAction=&CampPath=Eq0&IsCampaign=N&NoCache=12%2F13%2F2005+7%3A17%3A39+PM#q13646 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Se der ja...Kikket på ClasOhlson sine sider i stad men jeg er visst blind! Var akkurat sånne jeg tenkte på.Store nok de siden jeg kun skal ha til diskantene mine.Er vel bare 1" eller noe sånt så da går det bra... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Både Biltema og Clas'ern har da hullskjærere: Hullskjærere Ofte kan du også bruke en av innfellingskoppene som gjerne følger med diskantene som feste for diskanten og støpe inn denne isteden. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Da er nok det sikkert en grei løsning for deg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bruk hullsag.... Fres er ikke å anbefale på så små saker hvis du ikke har brukt fres mye før.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hei Jeg brukte stikksag med tynt sagblad, det fungerer greit. GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er ikke så dum den, men kanskje litt drøyt å kjøpe når jeg bare skal lage 2 små ringer... Det jeg tenekr mest på er å bruke borhylser hvor jeg først kan bore ut midten for senere å lage ytterkanten av ringen med en større hylse. Men jeg kan ikke finne slike hylser noe sted.Noen tips her?Trenger ikke akkurat være så dyre....Heller motsatt... hulsager kan være dyrt og billig, kommer helt ann på hvor mye en skal bruke det. en 58mm koster 400kr på wurth.... men du kan sikkert bruke en sånn med utskiftbare ringer på. koster ikke så inni gran skauen mye vil jeg tro. edit: nei de koster ikke mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Mens vi er inne på det...Hvor tykke "vegger" burde jeg ha på ringene? Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg