Gå til innhold

240 med sugemotor!

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åpne trakter=lik 0 motstand..skal ihvertfall mye til å få mindre..

litt mer topic enn det dette var; hvor kommer egentlig evo motorene fra?

Selvfølgelig tenker noen folk på motstanden også når de kjører uten filter, men der er ingenting å hente på det... Ingen merkbar forskjell...

Det hender jeg starter bilen uten filter når den har stått lenge. Har en tendens til å blåse ut litt, av og til....

Texascom: Har du bremset motoren din? Den du har nå, altså...?

1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod

1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra...

Div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min motor merker ikke kulden engang :P

jeg har en dritsur nabo som alltid står å glor i vinduet når jeg starter bilen..

som i går feks., står han i vinduet når jeg kjører.

så står han i vinduet når jeg kommer.

en gang klikket han vinkel, jeg lot motoren stå på tomgang i 30 sek., ca., så kommer han ut på altanen i blokken og roper "bla bla eksos, om du gjør dette igjen, politianmelder jeg deg".

ikke at jeg tror politiet hadde gjort så mye for 30 sek på tomgang :P men, det er jo unødvendig å drive å krangle over så tullete ting, så jeg bare ropte "jaja, greit".

ulemper ved å bo i by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momentet blir litt mer enn hk... Rudt 20Nm mer eller no.

De sugemotorene der får høyere og høyere effekt jo høyere turtall de har..

En motor Eng bremset hadde en effektøkning på 50hk med å økt omdrtallet 200 omdr... Husker ikke hvor høyt turtall det var snakk om der.

ja, men ikke over hele registeret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider