Gå til innhold

240 med sugemotor!

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være frekk eller no, men du må ha snille foreldre...? Klager ikke på kunskapene dine, for all del. Men ditt andre motorbygg og du er ikke 18 år en gang, og ditt første endte på 193hk på hjula! Hehe... Lurer på hva vil får se av denna karen når han er 20 jeg...:P

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CumsteR : Texascom jobber på volvo, i tillegg til skole ( correct me if im wrong anders )

Han jobber beinhardt og tjener penga selv!

Det skader jo heller ikke å ha en far/familie som har de samme interessene.Det har i hvertfall hjulpet meg mye de 15årene jeg har drevet på med bil!

Og ikke minst prioritering.

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jobber han deltid på Volvo da...? Er ikke mange verksteder som har oppe etter 16.00...

Var ikke meint vondt på noen måte det her! Han virker ikke bortskjemt, så det er bare å stå på...! Er 17 selv, så skal ikke si så mye, bare att jeg har prioritert feil...:P

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Bilia etter skolen tre dager i uken, lørdag og som regel på søndag.

Dager vi har fri fra skolen (ferier o.l) så er jeg på jobb. Fattern er daglig leder så kan jobbe stort sett hele døgnet hvis jeg vil det.

Dette blir det timer av! Tjener penger selv og bruker de selv.

Og her er det lydklipp - her uten karbonboksen, bare fire strake trakter.

Lydopptaket skjer foran bilen i benken:

Trykk her

Og bakfra...

Trykk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, Weber ja.. Da blir det minst(!) like deilig lyd da... kiddie

Motoren min bråker ja...! Gasserne mine høres ut som Hitlers hær i full annmarsj! Bråker mye mer i front på bilen min enn det gjør bak. Tror jeg må ta en titt neste gang jeg skal oppover der den står til vinterlagring( og videre ombygging).

1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod

1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra...

Div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider