kars87 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 her en dag jeg skulle finne ut av bensinmåleren som ikke funker, fant jeg en luke som er i bagasjerommet, en liten firkantet en. der var det noe som lignet på en bensinpumpe eller noe siden det gikk slanger ut derfra. så var det en liten plastdings som det gikk 2 eller tre ledninger i. alt der var syre rustet, så jeg skulle se om den plast tingen hang fast, og vips der knakk den av... jeg testet bilen etterpå og den gikk fint og sånn, men har jeg et stort problem no eller??? Takker for alle svar..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 det er en bensinarmatur.. ja bensinmåleren sitter der.. plast dingsen er ett koblingsstykke. kanskje ikke så rart att bensinmåleren ikke funker når den er defekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 dvs koblingsstykke m\ ledningene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kars87 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg