Hersker Hans Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Hei alle sammen, jeg har en rød camaro 67 med 18", litt sånn pro tourer stil, har motor og girkasse på vei fra over dammen 95 mod corvett motor, 350 (5.7liter) LT1 motor, og 6 trinns borg warner girkasse, vet at motorfester er likt som på bilen min, men jeg bare lurte på om det er noen som har noe generell erfaring med å putte ny motor inn i gammel bil, jeg får sikkert til det meste, untatt ledningsnett, det må jeg ha litt hjelp til. Må dette godkjennes? noen som vet det? det er jo samme motor volum som satt i fra før, det er 310 hk i lt1 motor, Noen som vet om noen som har LT1 motor ? spesielt i gammel chevy. hadde vært morsomt å kommet å studert litt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Her må du vite hva du holder på med, en god side å finne informasjon på er http://www.chevythunder.com/index.html. Jeg bygde om en 80 Camaro CAb til TPI med 700 kasse for 2 år siden, jeg har en anbelfaling ikke gjør noen snarveier, det fungerer dårlig. Jeg tok et par snarveier i min moterering, løs bensinpumpe etc, nå skal alt bygges på nytt .Du burde bestille et ledningssett fraPainlesswiring , dette er plugg and play og fungerer suverent.http://www.painlesswiring.com/, Hvor bor du i landet. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Jeg holder til i Asker Det følger hvis med komplett ledningsnett, men jeg tror jeg skal ta en titt på painless greiene, har vært i litt kontakt med de på mail. TPI er vel ganske litt LT1, men den har vel ikke chip? den må jeg få programmert om, men det får jeg ordnet.. Men jeg må vel kanskje ha en retur bensinslange, og en pumpe ja. camarosidekutt2-2.bmp Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Velkommen inn i gjengen som bygger om bil. Men åffer LT1 det er jo gammaldags :D Står LS1 hjemme i garasjen min som skal i Vega T56 og masse deler er på vei fra US. Ledningsnett og data box er stort sett ikke no problem Howell selger det meste også omprog hjerne for og kjøre uten kat, EGR osv. Lykke til Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 blir interessant dette her ja, hva slags crossmember skal du bruke for å fest girkassa? ser kanskje litt annerledes ut på Vega. hva gjør du med brems og klutsj? eller hadde du manuell fra før?. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by Hersker Hans blir interessant dette her ja, hva slags crossmember skal du bruke for å fest girkassa? ser kanskje litt annerledes ut på Vega. hva gjør du med brems og klutsj? eller hadde du manuell fra før?. Nesten alt på den bilen er hjemmelaga så det blor crossmember også. Alt ser anderledes ut på en Vega. Brember framme blir Corvette C5 calippere med AP Racing skiver. Clutch blir et problem da det er sutomat bil men det løser seg nok. Får med komplett pedal stell fra en Camro :D Så bygger jeg om så det passer inn. Lykke til Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.