Gå til innhold

TrimKam i VW maskin

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Hei,

var desperat kl 0200 en natt og kjøpe en hel maskin bare for å få meg en clutch til min Jetta for ca 2 mnd siden.

Fyren jeg kjøpte maskinen av ( som btw er noe tvilsom ) , påstod at den maskinen var kammet og ikke hadde godt så ufattelig lang.

Den dagen heiv jeg ikke maskinen i da jeg var avhengig av å ha bilen gående og stolte mer på min orginale 1800 maskin.

Men nå er jeg lei av 90 hester. har kikket på kammen på den andre maskinen og ser at produsentet er samme som orginal VW kam, men at nr er annerledes. Er dette et produktnr eller hvor kvass kammen er ? Noen som har peil på dette?

Har byttet kammer på Ford til Kent Cams, men dette var helt ukjent for meg.

PS: Er det stort prosjekt å bygge om til GTI eller G60 ? Har ombygd en ford 2.0 CL til I engang byttet maskin, insprøytning, la inn ledningsnett, hjerne, byttet tank og pumpe.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

halla wæbbi,så du holder til her au ja? høhøhø. ett ord NY bil:) G60 vil du ikke ha i den,i såfall turboombygd,det meste av av vw passer greit,litt jobb er det seff;)

Har du noen gode grunner til at han ikke bør ha G60?

Men det er nok greiest å selge den du har og kjøpe noe med riktig motor. MYE enklere

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, men tilbake til den kammen...

Husker ikke helt hva den heter men var vel noe VOV eller VIV , er de som står orginalt i VW maskinene.

Noen som har vært borti dem og kan fortelle på tallene på kam'n om den er Kvassere eller orginal ?

Har bare vært borti Kent Cams selv.

TruboKano - Yupp, holder til her og, hvem er du ?

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

hehe jeg er geir wæbbi(dyreskogen hint hint),du turbo tingen:D :D g60 er jo ikke kjent for å være best da,g ladere som må overhales støtt å stadig.lyst å sette 2,2 turbo 20v motor i passaten,noen som vet hva en må gi for sånt?=)

Hootergun ??

Fikser du en G60 til meg, eller en 5 trinns kasse til å starte med ??

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider