Gå til innhold

940 fanger bak på 740?????

Ranger emnet

v240tic85

Anbefalte innlegg

trenger jo ikke å bredde fanger bak av 850 stylinga til 740 da! så lenge den er til 740! og en trenger ikke 940 front frem får den fangeren! og nå var jo ikke spørsmålet om hvilken styling jeg skulle ha men om 940 fanger passer rett på eller om det må mye mods til får og få det til! og hvordan vet dere om det blir fint eller ikke før dere har sett et resultat av det! og viss bilen er forseg gjort så kan det bli et bra prosjekt!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart du gjør som du vil, men litt dumt å bli sur når folk kommer med konstruktiv kritikk og prøver å hjelpe, selv om de kansje ikke svarer på akkurat ditt spørsmål.. og som nevnt er det jo folk som har gjort dette før, uten særlig hell..

men du får jo bare kjøpe en bakfanger å klistre den på, så ser du jo om du selv er fornøyd eller ikke?

lykke til uansett hva det blir til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! blir ikke sur! grunnen til at jeg spurte er fordi at jeg får en 940 fanger gratis viss jeg vill ha den! og da er jo det billigere enn å kjøpe stylingfanger! og legger man nåkk arbeid i det så blir det vell ganske bra! men da må en jo selfølgeli gjøre mere med bilen en bare den fangeren! og det blir gjort! skall jo pusse opp en 740 helt fra bunn så jeg har jo ikke bestemt meg får alt enda! vet ikke om jeg skal ha vanli 740 front eller om jeg skal bygge om til 940 eller 960 frontt! det får tiden vise! men har veldi lyst på 960 front da får den er veldi pen på 740 synes jeg! men vi får se hvor mye huggern i sverige skal ha får de delene! blir fk motor i første omgang!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om det er mye jobb og montere 940 sedan bakfanger på 740! om noen har gjort dette før så venligst fortell hvordan dere gjorde det! og om det var mye jobb! på forhånd takk!

hei du! Kjløpe bakfanger fra 965 -95 model og nyere!den passer rett på! Jeg hadde slik på min 740:)

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider