Gå til innhold

honnør til butikker som selger stereo

Ranger emnet


Tufte & toyota

Anbefalte innlegg

En jeg har mye å takke for er for min del er Anders Fleischer.. Har lært utrolig mye av han, samtidig som handel på handel fra han blir utført med en service jeg aldri har sett maken til. Fleischers Autodesign (er for meg) er en butikk som burde gå inn i lærebøkene som en bedrift som følger oppskriften 110% på hvordan man driver en kunderettet butikk!

 

Alle komponenter i det nye anlegget i min bil er kjøpt av Anders, og utbedring og spørsmål er noe han alltid har tid til - uansett tid på døgnet :)

 

En stor takk går derfor til han fra meg.. :pray

 

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank på AudioTeam er vel den jeg vil rette en takk til,uansett hvilken tid på døgnet eller hvilken dag i uka jeg trenger noe er det svar og få derifra.

 

Vil også rette en takk til Bjørn og Rune på IceAudio ,gutta er gode som gull og vet hvordan de skal ta vare på kundene sine uansett hvor plagsomme vi til tider kan være :pray

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse vil jeg takke :crazysant :crazysant :crazysant :crazysant

Steinar på Bug Boys Fredrikstad.Utrolig dyktig på sitt felt. :pray

Magikeren på Elverum alias Anders.Mer er det ikke å si om ham. aneglsmili

Morel alias Pål Tok seg tid til en montering PÅ EN LØRDAGSKVELD. :pray

Ikke minst ICEAUDIO.Disse gutta har mer tålmodighet enn de fleste. yodude

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår