CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Noen som vet hva den "pølsa"/kulen oppå rallyinnsuget er til? Hehe, håper folk skjønner hva jeg mener... Ser ut som det ikke er noen utgang der, men har bare sett dårlig bilde... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ingen som vet hva denne er til? Noen med G60 rallye? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Jeg vil tippe en resonansboks. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hva mener du med Rallye innsug? Innsugsmanifolden er den samme som på alle G60. Tenker du på utgangen på G-laderen? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Håper dette hjelper. Pek på pølsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 eg fikk elgpølse på jobben i dag ;) vist det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 medisterpølse her :D Ok, jeg har endelig fått skolefri, og gjett hvem som fikk 39 i feber på dagen lissom :) Irriterende. Beklager at jeg ikke har noe svar, jeg er vel fortsatt i snylte-på-andres-kunnskaper-stadiet. :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Kan se her: Den oppe der.... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hvis det er det øverste uttaket der du mener,så er det vakuum til bremsekraftforsterkeren bl.a... ? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hmm, okei. Hvorfor er det ikke det på corra egentlig? trenger ikke? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 corrado g60 e kjører jo med ladetrykk så e vel ikek så mye vakum ? . men har elektrisk/gas bremsekraftforsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 G60'en min har helt likt innsug,og der går det et rør fra kullfilteret til det øverste inntaket der,og videre til bremsekraftforsterkeren med det t-stykket på tegninga.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg