kaliber Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 da ble d angeleyes! chrome faktisk! :well kjøpte med i samme slengen chromma inpro tåkelys samt blinklys! han på stylingtech`en sa d ble fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 da ble d angeleyes! chrome faktisk! :well kjøpte med i samme slengen chromma inpro tåkelys samt blinklys! han på stylingtech`en sa d ble fett! Ser veldig bra ut det der... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ble bra det der.. :) Nytt skilt og emblemfri grill så blir det enda bedre.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 blir med tiden;) blir vell montering av vr6 leppe neste lønning! muligens effektanlegg med dobbel dtm også! vi får se med tiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ble kult.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 det komme seg nå.. har extremt mye å sei når du bytte lykter.. ka måtte du gi for den pakken a ?? webshop ?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 de selger en pakke med blinklys, engleøyne og hvit/røde baklykter til 5000 på http://www.vwcarconsult.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 fikk tak i angeleyes`n og tåkelyktene hos svein erik på stylingtech for 3300,-! julepris sa han!;) stakk innom da han akkurat hadde vareoptelling! heldi der må jeg si;) ja, syntes lyktene utgjorde noe på bilen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 godt og se flere som velger riktig farge på golf 3 ;) ! Gjør seg mye med nye hovedlys, og det virker som du prioriterer ting ganske bra ! her er golfen jeg bygget opp, solgte og savner titt og stadig :) Grønn kler mk3 bra ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 blir med tiden;) blir vell montering av vr6 leppe neste lønning! muligens effektanlegg med dobbel dtm også! vi får se med tiden! Jeg har dobbel dtm potte på min - syns det ser veldig bra ut på org. bakfanger... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Blei bra =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Mandel: Jeg savner fortsatt bedre bilder av bilen din :) Trenger virkelig litt inspirasjon... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 takker for all positiv tilbakemeldinger! kan bli gøy dette! når penga kommer inn på kontoen;) hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg