Gå til innhold

Perry -Prosjekt Morel/EVUS/Sinfoni/Pioneer

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

som sagt SS sluttet å integrere dette i ampene pga "amatører" ikke greide å bruken og sprengte subbene sine... :

Det jeg var redd for.

Menneh... står ingenting slik på denna... er kun noe boost og hz greier i forbindelse med Hawkins kontrollen.

HAr 3veis Pioneer 8"ere som jeg bruker som "sub" (SW kanal på cd unit ;) ) nå og de har takla presset noen uker så litt usikker på detta gitt...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hawkings bass er det samme med den eneste varianten at ved å gå oppover frekvensen så dempes de underligende frekvenser... ;) men samme det ;) det var jo snakk on en båndpass kasse som gir mye output i en smal fekvens område og "ulempen" -borset fra den smale båndbredden- er at du hører ikke så lett om elementen forvrenger da den er inne i kassen og bare spiller gjennom porten, hehe... derfor luktet det brent alrede ved normal volum da den stakkars elementen har nok "vandret" for livet under sin egen resonans frekvens... men jævlig moro så lenge det værer!! tony var innom en tur her om dagen og hadde en vesle portet kasse med en en 10" Emphaser og den flyttet en del luft gitt. Ble litt imponert selv om ikke det var Elate kvalitet. :thumb

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inphase ikke emphaser kanskje?

:)

Kan jo nå med stor glede fortelle at det blir inphase på meg.

Kan takke Mr. Morel for det :)

Så Gundersen... TUSEN tusen takk for tilbudet men jeg har ikke behov for wild beast lengre... regner med at du ikke rakk å sende elementet så ingen skade skjedd :)

Men jeg har EN STOR BØNN til kjære James... kan du være så snill å assistere en amatør med justering? Jeg tørr ikke tenke tanken på å brenne ett element til :/

Jeg og tony skal bare jobbe litt med finishen på monteringen i bagasjen samt diskantplasseringen så er jeg klar for en tur til deg for en kort session (forhåpentligvis) med litt magi og morro.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg for snille gutter og pene damer vettu...

Men, gjør meg en stor tjeneste. Pøs på med massevis av bilder under hele byggeprosessen din! Gleder meg til å se hvordan dette blir...

PENE gutter må det være... for jeg er ikke snill :iconsm ;)

:puke:

Jeg skal gjøre så godt jeg kan ang. bilder... er litt vanskelig siden alt har kommet litt etter litt... Men skal prøve å få til noe fornuftig.. :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vi skal vel holde oss unna den diskusjonen der tror jeg.

Når det gjelder bilder, er det utilgivelig av deg å montere uten å slenge ut 1000vis av bilder her. Så mitt råd er rett og slett å rive ut alt igjen og begynne på scratch! he he

;)

Ja mulig jeg får stjæle kameraet til tony imens han styrer litt med greiene mine :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inphase ikke emphaser kanskje?

Men jeg har EN STOR BØNN til kjære James... kan du være så snill å assistere en amatør med justering? Jeg tørr ikke tenke tanken på å brenne ett element til :/

bare si ifra når du kan komme så skal jeg hjelpe deg med INPHASE subben din!! :thumb og SS HR. Kommer du ikke til Emma nå til lørdag? :iconsm

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider