Gå til innhold

Perry -Prosjekt Morel/EVUS/Sinfoni/Pioneer

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

Reservehjulet er såpass stort at jeg har en fin "kul" i gulvteppet :/

hehe... du trenger IKKE 205 bredd dekk eller mer til reserve hjul da....:iconsm 165 hadde vel holdt til reserve dekk egentlig. Dessuten reserve hjul er for pingler, blir som å ta bakcup av hardisken det.... :fatality:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... du trenger IKKE 205 bredd dekk eller mer til reserve hjul da....:iconsm 165 hadde vel holdt til reserve dekk egentlig. Dessuten reserve hjul er for pingler, blir som å ta bakcup av hardisken det.... :fatality:

varf noe anne enn trille bår dekka som følger med mange biler i dag ja..

Reserve dekk er fint.. men i veien for stereoen i mange tilfeller.. håpløst og komme til det og.. hehe. Kan ta deg F... på at vis du tar det ut, punkterer du dagen etter..

Dekk på boks er jo og en løsning, eller ha en felg i back up hjemme og kjøre på felgen hjem vis uhellet er ute... hehe:D Eller kansje bare ringe Viking/falken/naf osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calibra har 2 typer reservehjul den er levert med... det ene alternativet er 120/80/14 ellerno :P og flatt gulv... det andre er 185/65/15" alu og bulete gulv... så skal A: kaste ut alt og lage nytt gulv.. Det som er bra med dette er at jeg kan lage plass til Kinetik HC600 feks. ;)

B: få tak i flatt gulvtrekk og det lille reservehjulet :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har i alle fall fått gleden å se en HR`4 i live... looks very nice.. ;) Kanskje litt vanasak ang formen på`n ja...

Hadde vært nice med to slike "monstere" i kjerra ja... da har alltid vært SS fan i alle år..hehe

Har du evt tenkt på å bruke form for BLT sak på Human? VET at SS ikke lengere lager BLT-2/4 , men kikka en del på Zapco`s produkt / SymbiLink.

Funnet ut noe som kanskje kan erstatte BLT > SLB-TP4 (4-Channel Balanced Line Transmitter)..

Sku jeg noen gang komme til å eie evt 2 stk Human , så hadde jeg mulig prøvd to slike SLB sak.. ;)

Takk for møttet Perry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider