Gå til innhold

Perry -Prosjekt Morel/EVUS/Sinfoni/Pioneer

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fornøyd med Inphase'n min jeg iallefall men sinfoni er en helt annen liga da:) Har bare fått prøvd 4-kanaleren min ennå og den funker gull den og er store rom for forbedringer etterhvert som jeg,forhåpentligvis, finner ut av alpine 310'n min:)

Men angående SS, finnes det en gammel amp som heter da vinci eller noe slikt? Har hørt rykter om en slik til salgs hjemme og att den skulle være ganske grom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje HR4/HR2 er for de med litt spesiell smak kanskje?

Litt for eksotisk for mannen på gata :)

Det naturlige valget vil selvfølgelig være Sinfoni om jeg skal gå over til noe annet men det står "nesten" alltid på penger og jeg er nok desverre ikke så dreven i faget enda til at jeg hører forskjellen på en amp til 5000 og en til 3000kr.

Desverre...

Men den ultimate drømmen er og vil alltid være Sinfoni... elsker designet og størrelsen.. små herlige pakker :D

Min audiofile våte drøm er Sinfoni Edition Shadow 50.2SPX og 100.2SPX.... elsker utseendet på dem :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg fått ordnet med en liten utskiftning :)

Siste bildet av HR4 montert opp....

genscrap.aspx?id=5941

Siste turen vår isammen.... snufs

genscrap.aspx?id=5943

En siste goklem før han reiser bort.

genscrap.aspx?id=5942

Ble kjent med en rar fyr her inne som har anskaffet seg tvillingbroren til min HR4 (døpt Hans Roald den 4'de) og som gjerne ville ha en til HR4... gale mannen.. så enden på visa ble at jeg fikk 1 stk. Brax X2000.2 og 1 stk. Brax X2400.2 :) inkl. trekasser!!!!!:hello:

Jeg har forresten requesta en prosjekt tråd ifra hans bygge for det kommer til å bli temmelig rått :D

Så da ble X2400.2 montert straX ;) og slik ser det ut pr idag :

genscrap.aspx?id=5944

Det ble en litt spess kobling av strøm og jord men det er bare en rask løsning for jeg har 50mm2 kabel og brax tar 21mm2 ca så jeg måtte improvisere litt... men ... greit med 100amp sikring på jordingen og eller hva? :???:

Meget imponert over lyden i x2400.2 iallefall så er meget spent på hvordan det blir med x2000.2 og en sub eller to ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...