Gå til innhold

Perry -Prosjekt Morel/EVUS/Sinfoni/Pioneer

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

WOW.... begynte innspillinga av pulse 6 frontsettet her om dagen og fytte rakkern... MEGET lovende...

 

slik så innspillings kvelden min ut :

genscrap.aspx?id=3504

 

Spillte høyt og pent... hadde ikke de aller største forhåpningene (i mitt stille sinn) siden dette er det billigste 6.5" compo settet som Morel har å by på men dette kunne like gjerne ha vært ett sett til en tusenlapp til... :spider skikkelig god lyd :) ingen slitsom piskete diskant eller noe.. bare deilig lyd... virker som om delefilteret fungerer godt og... spilte endel bass tester og sine sweeps og kunne spille så høyt jeg ville uten at 6.5" vrengte ... dvs jeg slipper å dele frekvensene via spillern som jeg alltid har måttet tidl. goddie :D :cook

 

Kan også fortelle at jeg fikk litt ekstra godis til jul og... signert Pål hos Morel...

Fikk Morel Caps, Morel Piquet genser/t-skjorte, EVUS banner/flagg (RÅTT), Sinfoni Key chain osv... mye artige duppeditter :D Morro å ha :) Tror jammen meg jeg har blitt en liten sucker for slikt jeg :)

 

her er bilde av EVUS saken hengende i taket i stua hehe

genscrap.aspx?id=3505

 

Tilogmed dama syntest det var greit å ha den hengende der gitt :)

 

So... til sommern gleder jeg meg iallefall.. prepare to be morel'ed!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, jeg har ca det samme utstyret som du har.

Altså, det meste fra evus, og samme komponentsettet fra morel.

 

Kan ikke si meg annet enn strålende fornøyd!

Det eneste jeg kan sette fingeren på, er at polskoen ikke passer 100%.

Den er for "trang" for å si det slik. (Kan jeg kanskje slipe ned polskoen?)

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har 50mm2 jeg også. Søt liten boa det :)

 

Jeg har montert pulse 6 i bil ja, men siden resten av interiøret ble demontert i dagene etter så har jeg ikke fått spilt det mer enn 2-3 minutter enda.

Hørtes bra ut så langt da, og blir sikkert bedre med demping i dørene og når elementene blir innspilt.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yummy :respect yummy

 

håper du har det klart til kristiansand treffet til sommeren ;);)

 

svein

 

Calibra treffet du tenker på? Det som garantert er i boks til treffet er kablingen og frontsettet.. sinfoni forsterkerne tror jeg neppe jeg har innen den tid... however... jeg har fått snusen i en Xtant 2 kanaler (gromt for de som kjenner merket) som skal drive frontsettet så lyd blir det jo :)

 

får jeg rota isammen 2000kr til overs så kan det hende jeg har en jalla forsterker og en pioneer 121spl i bagasjen ... siden jeg ikke har så god råd så blir det billig sub og billig forsterker baki der inntil videre...

 

Håper det er klart innen da :)

 

Woodbeach: Absolutt det beste frontsettet til under 2500 jeg kan anbefale så go for it :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

*blååååååås* *host hark*

lenge siden noe har skjedd her... 99% pga møkkabil.. og derav økonomi...

 

Blir å bytte bil om ikke lenge.

 

Siste nytt kan jeg jo med glede SKRIKE UT er at jeg har via Jonka fått den magnifikke æren av å låne en Soundstream Human Reign 4 som jeg skal parre med Morel Pulse frontsettet og en 10" pioneer dvc sub som jeg kan takke Typhon her inne for... Skal ned til Pål (morel) illøpet av neste uke og begynne morroa... TUSEN TUSEN takk til Jonka, Morel og Typhon ! Slike som dere vokser ikke på trær...

 

Kommer bilder og litt updates etterhvert... senest innen søndag :)

 

God natt!

 

P.S så ikveld at Morel har senket prisene på EVUS kablene og koblingene... dette lover bra!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten denne Pioneer 12" som skal kose seg med Human Reign :)

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4059_35354_tab=B,00.html?compName=PNA_ProductDetailComponent

 

Lurer på en ting... jeg skal bruke 2 kanaler til frontsett og brokoble 2 kanaler til 12"eren... er det slik at jeg ikke skal gå under 4 ohm på den brokoblinga??

 

Er DVC på 2x2ohm

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår