Gå til innhold

Perry -Prosjekt Morel/EVUS/Sinfoni/Pioneer

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får se hvordan Inphase subben funker (jeg skal bare ha den som demo frem til noen ønsker å kjøpe den :))

Er blakk nå (mangler 3100kr for å dekke regningene :/) men det kan ordne seg plutselig.

Hvordan er ML3000 i lukket kasse? trenger den masse volum?

Var det ikke free air du helst skulle bruke? Denne er jo konstruert for free air, men fungerer også godt i andre applikasjoner... Jeg skulle bruke den i tett kasse, den var vel rundt 40-50liter... Men da skulle jeg bruke den i en lav q applikasjon.. Noe rundt 28-40 liter fungerer vel godt.. Kan evnt regne på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke free air du helst skulle bruke? Denne er jo konstruert for free air, men fungerer også godt i andre applikasjoner... Jeg skulle bruke den i tett kasse, den var vel rundt 40-50liter... Men da skulle jeg bruke den i en lav q applikasjon.. Noe rundt 28-40 liter fungerer vel godt.. Kan evnt regne på det..

ja det jeg har tenkt på... sette vegg imellom baksetet og bagasjen og montere den med magneten ut mot bagasjen... ?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får se... dukker det opp 2k hos meg så vil jeg skrike :)

Fusion 12"eren brant spola opp på i helga gitt... tålte ikke så veldig mye :/

Har 500w rms i 4ohm på ett element som "tåler" 400w maks... vet ikke om det har noe å si :P

Gundersen :

send meg en pm på hvor fort du kan sende Wild Beasten :)

Er nok ikke så rart at den ga seg, HR'n er ikke akkurat LITE strømsterk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunders?

Jeg er her jeg. Så ikke forrige meldingen. Jo, jeg har som sagt en 12" Cadence Wild Beast du kan låne hos meg til du får deg det elementet du skal ha.

Dette kan egentlig gå i posten når som helst om du føler for det... Du kan jo sende meg en SMS på 91322306 for adresse og slikt...:hello:

I og med at Bilforumet.net ikke har klart å ordne det de skal, står jeg fortsatt som "ikke betalende firma" og har dermed ikke mulighet til å sende PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Forhåpentligvis blir det ikke så lenge jeg må låne den.

Jeg er veldig usikker på hva jeg vil ha... Har blitt MEGET imponert overt Inphase subbene som er både billige og bra i mine øyne, og ikke er de dyre heller så der har jeg en mulighet, og jeg har på feelingen at en XTB12 eller en XTB210 vil funke meget bra :D

Fikk desverre ikke prøvd Inphase på min forsterker i helgen men håper jeg får mulighet til det snart :) Det viktigste er at jeg slipper å oppleve at subben brenner opp igjen :/

Hertz saken er og veldig spennende.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider