Zettie Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg kom til å tenke på en ting. Vi har jo en liste der, men hva om vi setter opp VÅR liste i tillegg her, basert på erfaringer, inndelt i produktserier og annet med kommentarer og lignende. Så, flere av oss er jo også medlemmer over på Lazzat (svenske forumet), vi ber dem om å sette opp samme type liste, så tar vi en "forum-forum" sammenligning av disse og ser på ulikhetene og de ulike oppfatningene som finnes? Eventuellt opp mot ett annet bilstereo-forum i USA eller lignende? Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Ja hvorfor ikke gjøre noe slikt bare på morro . Ingen vil vel ha problemer med det . Sleng resultatet i denne tråden, eller start en ny . Mvh Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Den eneste jeg føler tilsynelatende virker normal i DENNE tråden er zettie. Ja, vi (mods) er ikke FOR ofte innom her, men det har noe med at bilforumet er litt mer enn bare bilstereo. En mulighet dere har, er å trykke på rapportknappen i høyre ende av hver enkelt post; - slik ser den ut. :) Men det aller beste er om dere går i dere selv, FØR dere fyrer i vegen en ny melding. Noen ganger ganger drypper det gullkorn her, andre ganger drypper det noe helt annet. Jeg velger å ikke slette noen av innleggene her, så får de brukerne som kommer etter dere, gjøre seg opp sin egen mening om deltagerne i denne tråden. Skody har talt. sombrero Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg