Gå til innhold

Se på denne lista og komenter :)

Ranger emnet

audioteam

Anbefalte innlegg

er vel ingen som tar "æren" her.

Lista ble såvidt jeg forsto lagt ut som en morsomhet og for å kunne skape litt diskusjon.

er jo tydeligvis ikke alle som takler det,men sånn er livet....enkelte er litt mere "lettlivet" mens andre er mere "traurige".

jaja jeg syns nå i allefall det var "morsom" lesning selv om jeg ikke vil si meg helt enig i alt som står der

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Personlig synes jeg ikke 'hvem' er så interessant som 'når'. Den har sirkulert en del år og det som er mest spennende er i grunn at det på en del måter kan gi en pekepinne på hva som var regnet som brukbart da i forhold til nå. Altså, hvilken utvikling merkene (og ikke minst vår oppfatning av dem) har hatt.

Ett annet morsomt aspekt er også f.eks. spørsmålet "hvor mange 'high-end' merker er konkurs i forhold til i mellomsegmentet?".

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ingen som tar "æren" her.
Tenkte nok ikke på noen her nei, den er jo lagt ut her med referanse til et amerikansk forum. Jeg tenkte mer på at den ligger i flere forum der borte hvor mange tar lista til inntekt for seg selv.

Personlig synes jeg ikke 'hvem' er så interessant som 'når'. Den har sirkulert en del år og det som er mest spennende er i grunn at det på en del måter kan gi en pekepinne på hva som var regnet som brukbart da i forhold til nå. Altså, hvilken utvikling merkene (og ikke minst vår oppfatning av dem) har hatt.
Joda, men dette er bare én amerikaners syn på et lass med merker, vi vet jo ikke engang om han har hørt noe av alle merkene eller om han baserer seg på synsing, reklame, utseende, kompiser, fagblader, slekt og venner som jobber hos produsenter, komponentinnhold, pris...

Og ikke minst er dette en amerikaner, be en tysker eller en svenske sette opp en slik liste så blir nok ting gjort om litt. Så hva er egentlig så interressant for oss med en slik liste, bortsett fra en debatt rundt gjetninger om hva en tilfeldig fullstendig ukjent amerikaner mener om diverse merker og hva som er low-end og high-end. Håpløst utgangspunkt for en debatt. ;)

Ett annet morsomt aspekt er også f.eks. spørsmålet "hvor mange 'high-end' merker er konkurs i forhold til i mellomsegmentet?"
Dén er nok langt mer interessant å drøfte ja. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Til de andre moderatorene: Les siste posten i denne tråden her. Hilsen Skody

Kan ikke fatte at noen gidder komentere en liste de ikke skjønner noen har lagt inn for å få komentar på . eller no sånt angry

Var jo ment for å skape litt rabalder, men går vel over hodet på deg .

Etter PM fra Morel så sensurere jeg meg selv, stå på .

Lista er jo ikke på nett det ser jo alle som har litt peiling og var jo litt derfor jeg ba om komentarer .

Flere produkter der jeg ville flytta på .

Men da får vi slutte komentere den da :crazysant

Mvh

Mvh

Må må den forbanna lille dritt ungen av en morell fyr se å vokse opp! Må da gå ann å skrive noe uten at han skal begynne å surte. Makan til barnslig fyr har jeg aldri vært borti! Syntes engang at det var mye morsom lesing på forumet her. Men det har jammen dabbet av nå. Gidder knapt titte innom lengre. Så nå venter jeg bare på PM fra Morell. Vår egene lille hårsåre nisse på låven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må må den forbanna lille dritt ungen av en morell fyr se å vokse opp! Må da gå ann å skrive noe uten at han skal begynne å surte. Makan til barnslig fyr har jeg aldri vært borti! Syntes engang at det var mye morsom lesing på forumet her. Men det har jammen dabbet av nå. Gidder knapt titte innom lengre. Så nå venter jeg bare på PM fra Morell. Vår egene lille hårsåre nisse på låven!

Enig med deg, noen har kort lunte og truer med moderatorer på PM .

Og det innlegget som ..... slettet men som kom på Mail først viser jo at ..... ikke skjønte poenget i det hele tatt .

Mvh :eek:

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget voksent gjort gutter!

Å henge ut brukere offentlig på forumet er jo blitt en sport her så dette kommer ikke så noen bombe men det er jo slik Bilforumet.net har blitt, dessverre.

Jeg håper dere er oppfører dere bedre enn meg og tar eventuelle kommende kommentarer på PM til meg.

Det er ikke nødvendigt å la alle på forumet finne ut hvor dum JEG :usa: er i forhold til dere. :boxing

Mvh

happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok nok en gang mister du poenget Pål.

stikker man hodet frem må man **** meg regne med å få tilsvar selv om jeg kunne spart meg for et par av komentarenene er jeg så fullstendig enig med Nautiluz her..

dine komentarer er like tarvelige som dine latterlige forsøk på snikreklame,bare synd du ikke fjerner snikreklamen like kjapt som komentarene når de slår slår tilbake på deg.

for å sitere deg selv: dette er kun for informasjon og ikke et forsøk på å fremme egne produkter..hehe.

hva blir det neste??? fyller du bilen med produkter og stller opp på andres tilstelninger for å selge på deres bekostning??? ;)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget voksent gjort gutter!

Å henge ut brukere offentlig på forumet er jo blitt en sport her så dette kommer ikke så noen bombe men det er jo slik Bilforumet.net har blitt, dessverre.

Jeg håper dere er oppfører dere bedre enn meg og tar eventuelle kommende kommentarer på PM til meg.

Det er ikke nødvendigt å la alle på forumet finne ut hvor dum JEG er i forhold til dere.

Mvh

:wonder er ikke greit å henge ut folk verken på Forum eller PM :deng

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskuter saklig da gutter, og da kan dere diskutere TOPICEN! at noen eller flere er litt frempå er jo en kjennskap blandt flere av folka på forumet.

piss preik har nok engang drept en tråd med masse spm.....

over til lista, så er jeg enig med noe og ikke med en del andre.. forhold som pris, hvem som har testet og satt opp lista osv osv osv.....

Mvh Erik ( morra gretten )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at enkelte her som prøver fremstå seriøse bør holde den linja også i sine PM .

Noen blir hårsåre for ingen ting og skjønner de ikke poenget i en tråd trenger man jo ikke komentere den heller .

Men men la nå jule stemningen synke inn :kiss

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liste som er delvis korrekt er vel egenlig ubrukelig.. for man kan kjøpe noe som var kanon tidligere (eller noen trodde var det), men som nå er noe skikkelig møkk.

Når det er sagt så er det vel umulig å lage en slik liste utifra kun produsent osv..

jeg vil anta at man trenger både produsent - serie og gjerne produksjonsår/modellnummer.. DA kan man lage en liste over anbefalte produkter.. I tillegg så mener jeg at man må beskrive HVORFOR et produkt er dårlig (og gjerne hvorfor det er bra også)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. uff.. bu hu!

Må må den forbanna lille dritt ungen av en morell fyr se å vokse opp!

trodde ikke du skulle GIDDE å kommentere dette her Nautiluz!

men men..

Hvorfor skal alle de "seriøse" Bilstereo guruene krangle om ting som ikke har noe med LYD å gjøre i det heletatt??

over til TOPIC!

skal man først ha en slik liste, må man nesten ta å vurdere alle de forskjellige varene fra de pressenterte leverandørene.

for eks. Cerwin : Sub, party faktor, mye DB lite SQ.

mellomtone : lite detaljert, men party faktor, mye lyd lite kvalitet.

Diskant : litt sprikende, faller enda en gang igjennom på at det er lyd trykk som er første pri. kvalitet der etter.

men til gjengjeld så spiller de så høyt at ingen bryr seg om det. passer best til film og party!

Cerwin-Vega EE-312.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** da, "innlegget som forsvant".

Synes nå egentlig at når man starter en tråd med å be om alt av kommentarer så får man holde kjeft hvis man får kommentarer man ikke liker, enten det er fra den ene eller andre.

Greit at dere er uenige, men vær saklig uenige i allefall. Personangrep og navnekalling er bare barnslig og gir ett dårlig inntrykk overfor brukere og potensielle kunder hos noen av dere. Jeg får egentlig mer respekt for Pål (Morel) etter at han faktisk fant ut at det beste for tråden var å slette innlegget sitt - men allikevel klarer dere jammen f*cke opp en god tråd ved å fortsette spinne på samme greia. Bør da kunne være to leverandører som skriver i samme tråd uten at man trenger rope på en moderator for å få tråden på rett kjøl igjen?

Skjerpings folkens - det er lov å diskutere og det er lov å være uenige, men prøv nå i allefall å ta ballen og ikke mannen.

Alle her har sin mening og alle har sin rett til å si den. Hvis ikke Pål kan si akkurat hva f*en han mener om noe, hvorfor skal dere (eller jeg for den del) ha noe rett til det? :kiss

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo også hende at ting har hendt med den lista også .

Man vet jo ikke hvor mange som har kopiert den, noen kunne jo vært frista å redigere den underveis :)

Men det var jo det som var poenget, at de som hadde synspunkter på rangeringen kunne si det .

Men det som er komentert er jo om det var galt eller riktig å legge ut :)

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår