Gå til innhold

Nytt lyssett, foran,+ bak. Hvor kjøpe uorig?

Ranger emnet

w3p

Anbefalte innlegg

Biltype: 1992 320i e36 sedan

Har tenkt å ha angle-eyes foran, og LED baklys. Hvor burde jeg kjøpe dette i så fall?

Er det veldig komplissert å sette inn angleeyes, med xenon/bixenon? Må jo ha sånn konverter for volten, og lyktespylere og alt det som er påbudt... Hvor kan jeg kjøpe dette?

Når det kommer til leppe foran og evt. bak, har jeg tenkt på noe m3 look. Hvor kan jeg få tak i dette for en billig penge? Har en onkel i amerika (eller fatter bor der da) så han kan jo ta med dette som presang inn til Norge til jula...

Har dere noen formeninger til hva og hvordan jeg kan gjøre dette? har tenkt å la et verksted gjøre jobben, så slepper jeg..

Er viktig at bilen ikke blir harry. Den skal bli fin å se på. Som om BMW hadde laga den selv. Eller hartge, alpina eller noe som har laga den...

Takker for alle svar :)

Forslag:

41_1_b.JPG

hella2.jpg

BM60L61_2.jpg

BM60L61_4.jpg

autotoyaz_1875_166228913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltype: 1992 320i e36 sedan

Er viktig at bilen ikke blir harry. Den skal bli fin å se på. Som om BMW hadde laga den selv. Eller hartge, alpina eller noe som har laga den...

Da kan du utelukke de diodebaklysene...!

Hella-frontlyktene gir bilen et merkelig "fjes" i motsetning til vanlige angel eyes.

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er enig med de baklysa. Bare gav forslag til de LED lysa jeg fant. De nederste er også fryktelige? De med røde LEDs...

Så for å gjøre det stilrent, og IKKE harry ( veldig viktig ), hvordan ville dere ha gjort det? Separat blinklys og headlights? Noen forslag til hva jeg burde kjøpe da? ville vært særdeles flott :) Med andre ord:

* Hva slags headlights?

* Hva slags blinklys foran? Blinklys siden?

* Baklys?

Alle blinklys skal seff. være hvite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider