Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 så en bil utafor arbeid i Mo i Rana i sommerferien... det så ut som en Porche cayenne turbo, men det sto Magnum framme på panseret og bake stod det cayenne turbo. SINNSYK bil, prata me eieren, bor i trønderlag tror jeg han sa. 3 tv skjermer, sotet alle rutene, nice styling, sorte lykter, 4 store potter bak. har ikke bilde pga, hadde ikke kamera med meg den dagen. her er to bilder av en jeg fant på nettet...denne har ikke sorte baklykter.. bilde 1 bilde 2 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Dette er jo en helt vill bil, og slik jeg har skjønt det så er vel magnum utgaven bare en turbo som er fiffet opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 ja ikke vet jeg........synes bare den var exxxtremm Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 her er litt om bilen + litt fler bilder tror det er litt om bilen hvertfall http://www.tuningnews.net/news/041220/techart-magnum.php hørte at Viking_Mo har sett en sølv farget og:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Dette er jo en helt vill bil, og slik jeg har skjønt det så er vel magnum utgaven bare en turbo som er fiffet opp? sa du BARE . onfiredevi . hallo i luken, sikkert mange av dem i norge. :aug: . satan og rå konge.. sånn liker vi, tror jeg har sett et bilde fra et treff i nord hvis ikke jeg husker feil Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 BARE fiffet opp?!???!??!?!??! du ser vel at den er VILL i forhold til den "vanlige" cayenne turboen? du syke syke mann:D:D:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 he he var den til meg.. for jeg mener det er noe av det råeste du får på vinterføre:) så håper det var en ann du mente he he Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Sitat: Opprinnelig skrevet av Bolgnes Dette er jo en helt vill bil, og slik jeg har skjønt det så er vel magnum utgaven bare en turbo som er fiffet opp? det var han jeg snakket til, ikke til deg:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Den der var sykt kul! TechArt har laget mye kult av Porsche. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kan nevne at sjefen min har en sånn, bare at han har 28" giannelli felger til 47000 kr stk, større turbo,dyser, mapet osv osv. Rundt 800hk tror han at han har, trim verkstedet(vet ikke hvem verksted det var) mente det var rett over 850hk, var ett engelsk verksted.Kan nevne at han netopp har bestillt en 2006 mod. Mercedes SL 65 AMG og.. Bortskjemt er han..Har 5 biler, ingen koster under 1.5mill. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 sa du BARE . onfiredevi . hallo i luken, sikkert mange av dem i norge. :aug: . satan og rå konge.. sånn liker vi, tror jeg har sett et bilde fra et treff i nord hvis ikke jeg husker feil japp det har du nok! en mann her som eier en slik! tech art / magnum porche! treffet het artic street meet! det er her jeg bor! asshole Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kan nevne at sjefen min har en sånn, bare at han har 28" giannelli felger til 47000 kr stk, større turbo,dyser, mapet osv osv. Rundt 800hk tror han at han har, trim verkstedet(vet ikke hvem verksted det var) mente det var rett over 850hk, var ett engelsk verksted.Kan nevne at han netopp har bestillt en 2006 mod. Mercedes SL 65 AMG og.. Bortskjemt er han..Har 5 biler, ingen koster under 1.5mill. Å dæven! Har du noe bilder av herlighetene? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kan nevne at sjefen min har en sånn, bare at han har 28" giannelli felger til 47000 kr stk, større turbo,dyser, mapet osv osv. Rundt 800hk tror han at han har, trim verkstedet(vet ikke hvem verksted det var) mente det var rett over 850hk, var ett engelsk verksted.Kan nevne at han netopp har bestillt en 2006 mod. Mercedes SL 65 AMG og.. Bortskjemt er han..Har 5 biler, ingen koster under 1.5mill. Hvor jobber du a? :D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kan nevne at sjefen min har en sånn, bare at han har 28" giannelli felger til 47000 kr stk, større turbo,dyser, mapet osv osv. Rundt 800hk tror han at han har, trim verkstedet(vet ikke hvem verksted det var) mente det var rett over 850hk, var ett engelsk verksted.Kan nevne at han netopp har bestillt en 2006 mod. Mercedes SL 65 AMG og.. Bortskjemt er han..Har 5 biler, ingen koster under 1.5mill. hva med å ta bilde?????????????????? onfiredevi Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 skulle likt å se bilder av det!!!.....mercedes-benz SL 65 amg er helt sinnsyk rå bil...og forresten hvor jobber du hen??? Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg