Toyota R Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Man blir bortskjemt av å bo bra til skjønner jeg... hehe! Var innom kiwi her på Nesøya på vei hjem i stad, sto en 7-8 biler der, blandt de var det 1 cayenne turbo, 1 cayenne s, en gamletypen ML 320 CDI, en range rover av den nye typen, når jeg går ut av bilen passerer det en range rover sport! En som var helt oransje, det var rå farge, bare sett den på reklamer.. Har også sett en HVIT range rover sport, det er ganske spesielt, men kult! Var kult, men drøyt å se såpass mange fine biler på et sted:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 DENNE? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 det er jo.........den jeg så......F**n den er sinnsykt fiiiiiiiiin:):):):):) Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 det er jo.........den jeg så......F**n den er sinnsykt fiiiiiiiiin:):):):):) Ja det der er Jarle sin, kjøpt hos Autotuning på Råde. Bygd av TechArt, Gambella og Alpine i Tyskland. Her er bilder av en jeg fant på Essen messa i år, faktisk tøff hvit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 fy f**n for noen biler det er... hva koster bilen til Jarle da?? hvor mye er den påkostet? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 fy f**n for noen biler det er...hva koster bilen til Jarle da?? hvor mye er den påkostet? den var dyr :) Er påkostet enorme summer, mere en dobling av en "standard" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Man blir bortskjemt av å bo bra til skjønner jeg... hehe! Var innom kiwi her på Nesøya på vei hjem i stad, sto en 7-8 biler der, blandt de var det 1 cayenne turbo, 1 cayenne s, en gamletypen ML 320 CDI, en range rover av den nye typen, når jeg går ut av bilen passerer det en range rover sport! En som var helt oransje, det var rå farge, bare sett den på reklamer.. Har også sett en HVIT range rover sport, det er ganske spesielt, men kult! Var kult, men drøyt å se såpass mange fine biler på et sted:) nå er jo cayennen og rangern mer vanlig enn golf å se her da=P den oransje kan jeg bekrefte at går på øya, da jeg har sett den stående uttafor ett hus... leverte møbler hos nabon dems :kiss Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Cayenne på bol :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvorfor ødelegge en så fin bil slik ??? Synes denne bilen ska in i Stygg styling tråden. :fuckme2: fucku TechArt Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 den er ikke ødelagt, bare sinnsykt forbedret fra hva den var:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Noen som har kjørt eller sittet på med cayenne før? fy **** for en bil :pray Drømme-familiebilen! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Skal se å få tatt bilde av de, bruker cayenna som vinter bil, han har ikke brukt de andre nå i det siste ihvertfall, og jeg er ikke mye nede på verkstedet våres for tiden, er mye utte å jobber, men skal ta bilde så fort jeg skal dit. Jeg jobber i ett Industri firma som heter Brattås...Kan jo bare gjette hva han heter til etternavn=) fornavnet gidder jeg ikke å gå ut med her..Men kan jo si såpass at han har råd til dem bilene, takket være faren hannes...Har 5 eller 6 forskjellige firmaer rundt om på østlandet/oslo. Jeg blåste foressten forbi han istad og.. hørte ett stort brøl bak meg, så så jeg ikke noe mer til han. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Noen som har kjørt eller sittet på med cayenne før? fy **** for en bil :pray Drømme-familiebilen! jeg har kjørt ja=) fine å dra på hytta med de! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg