Gå til innhold

Cayenne Magnum

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Man blir bortskjemt av å bo bra til skjønner jeg... hehe! Var innom kiwi her på Nesøya på vei hjem i stad, sto en 7-8 biler der, blandt de var det 1 cayenne turbo, 1 cayenne s, en gamletypen ML 320 CDI, en range rover av den nye typen, når jeg går ut av bilen passerer det en range rover sport! En som var helt oransje, det var rå farge, bare sett den på reklamer.. Har også sett en HVIT range rover sport, det er ganske spesielt, men kult! Var kult, men drøyt å se såpass mange fine biler på et sted:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir bortskjemt av å bo bra til skjønner jeg... hehe! Var innom kiwi her på Nesøya på vei hjem i stad, sto en 7-8 biler der, blandt de var det 1 cayenne turbo, 1 cayenne s, en gamletypen ML 320 CDI, en range rover av den nye typen, når jeg går ut av bilen passerer det en range rover sport! En som var helt oransje, det var rå farge, bare sett den på reklamer.. Har også sett en HVIT range rover sport, det er ganske spesielt, men kult! Var kult, men drøyt å se såpass mange fine biler på et sted:)

nå er jo cayennen og rangern mer vanlig enn golf å se her da=P

den oransje kan jeg bekrefte at går på øya, da jeg har sett den stående uttafor ett hus... leverte møbler hos nabon dems :kiss

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se å få tatt bilde av de, bruker cayenna som vinter bil, han har ikke brukt de andre nå i det siste ihvertfall, og jeg er ikke mye nede på verkstedet våres for tiden, er mye utte å jobber, men skal ta bilde så fort jeg skal dit.

Jeg jobber i ett Industri firma som heter Brattås...Kan jo bare gjette hva han heter til etternavn=) fornavnet gidder jeg ikke å gå ut med her..Men kan jo si såpass at han har råd til dem bilene, takket være faren hannes...Har 5 eller 6 forskjellige firmaer rundt om på østlandet/oslo. Jeg blåste foressten forbi han istad og.. hørte ett stort brøl bak meg, så så jeg ikke noe mer til han.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider