Roberto Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Kunne ikke dere tatt med i listen over påmeldte hvilken biler de har da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Tror dere får vente og se jeg ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by henningl Tror dere får vente og se jeg ;) Har krampe i høyrefoten allerede jo!!! Få høre!! Hva kommer!??:) heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Jeg har jo allerede sagt det! Kort og godt det meste av sporty japser.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by CivicVTEC Det kommer vel 1, om ikke 2 Integraer... Jeg kommer iallefall :) Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by CivicVTEC Det kommer vel 1, om ikke 2 Integraer... me too :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 jeg kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 I`ll be there! I en space Star :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 jobber hardt med å komme jeg oxo..gleder meg som en liten unge.. og jeg kommer til å skrike som en om jeg ikke får karra meg oppover..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Watch out rajs-bojs :D jeg tar nok turen i en liten MG. Skal slepe med Gringo også. Får jeg kjøre på banen om jeg kamuflerer den med Uncle-Bens esker ? Hvis det ikke regner så tar vi turen for å titte litt og hilse på :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Loppa Watch out rajs-bojs :D jeg tar nok turen i en liten MG. Skal slepe med Gringo også. Får jeg kjøre på banen om jeg kamuflerer den med Uncle-Bens esker ? Hvis det ikke regner så tar vi turen for å titte litt og hilse på :) Det er ikke for sent å få tak i Honda-merker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Jeg kommer etter mye om og men.... Med denne: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Ascona Det er ikke for sent å få tak i Honda-merker :) Er ikke det det samme ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Er det bare meg, eller høres ikke "Uncle Ben" særlig ASIATISK ut? Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 hmmm. enig med deg der, Henning :D Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg