renjål Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 blir det noe kolonnekjøring fra drammen/asker/oslo området i morra eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2turbo Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Det blir en kolonne fra Drammen, som møtes ved shellstasjonen ved gamle Kjellstad-bommen i lier. Vet ikke nøyaktig tidspunkt, men rundt klokka 1700 tror jeg.. De skal møte oss som kommer fra Vest/ sørlandet.. sjekk forumet på http://www.ts-ogn.no "Felles cruising til japsetreffet" Jan M. Berg tlf. 932 34 580, kommer til å få info om når vi kommer og samler folk fra Kongsberg og drammen.. du kan ringe han ang. nøyaktig tidspunkt i morra.. :) Siter Markus MR2turbo "Kamelonen" bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Dukker nok opp jeg også.. Må få noen tips til årets styling-trender ;) Kanskje de selger dette bladet der? ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by henningl Er det bare meg, eller høres ikke "Uncle Ben" særlig ASIATISK ut? Loppa er ikke akkurat noe astronaut heller da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by Håkon A Loppa er ikke akkurat noe astronaut heller da :) Haha, oki Mr. Lee da:) Litt nudler i fronten så glir vi lett inn i mengden :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Når åpner portene? På http://www.japsetreff.no så står det 08:00 Innledende teori. Men når slipper folk inn? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 kommer nok ikke ble for full. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Jeg er i bergen enda:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 heter det ikke japsetreff for at det skal handle om japse biler? corvette og elise er vel ikke japse biler... Hva i hælvete gjorde de på banen? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 veldig enkel forklaringm de spurte arrangørene om de(vi) kunne slippe utpå, og siden det regelrett var mangel på intresse fra japanbil gutta for å kjøre på bane så så de ikke no problem i at vi slapp utpå.. skuffende dårlig innsats av gutta med japanske snurrbo biler.. mange rekker med 200sx i pitten, noen få(uansett modell, og biltype) som kjørte.. skyld dere selv japangutter. kjør dere, så blir det ikke plass til no annet enn japanbiler Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 da kunne jo jeg tatt ut vr6en på banen da....? men jeg måtte vel kanskje hatt teori? har griselyst til å kjøre på bane Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Det var en m3 utpå også, en liten stund... synes det var morro jeg, selv om vi kom litt sent... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by hfracing skuffende dårlig innsats av gutta med japanske snurrbo biler.. mange rekker med 200sx i pitten, noen få(uansett modell, og biltype) som kjørte.. Vi som stod linet i piten var treffstyret. Vi stod der for å få hevet oss utpå banen når vi hadde litt fri. Det blir litt hektisk for oss skjønner du. Så det du tenkte på var 'VIP-lane'. ;) Hvis du så godt etter var det ikke mange heat uten minst en 200SX. Så vi er godt fornøyde. Fikk noen kjappe heat selv innimellom også. Og som du sier slapp vi utpå noen vi kjente mot slutten av dagen, da var i tvil om økonomien. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg