Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 noen som har et tøft bilde av noen av de litt tøffere og dyrere arbeidsbilene som triller på veiene? det hadde vært litt tøft. håper noen har tøffe arb. her i Norge slik at det ikke bare blir politi biler fra Japan og dragpolice biler fra USA her. håper på positiv respons... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Sommerutgaven: Vinterutgaven: Bilde av den ene arbeidsbilen min.. :) Ikke sikkert den er tøff nok da, hehe, men hvertfall ikke helt orginal.... Det siste bildet er jo ikke så bra da, tok det med mobilen i dag.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg sier bare en ting : Folk Med Hjerne Kjører Bil Med Stjerne:D:D:D Mercedes lenge leve.... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg sier bare en ting : Folk Med Hjerne Kjører Bil Med Stjerne:D:D:DMercedes lenge leve.... hehe, skal ikke klage på den bilen hvertfall.. Rullet 10-12 000km nå siden jeg kjøpte den i Oktober :) Har ikke gjort annet enn å fylle diesel og spylervæske i ny og ne.. :) Men nå skal jeg bytte olje da.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg sier bare en ting : Folk Med Hjerne Kjører Bil Med Stjerne:D:D:DMercedes lenge leve.... Eller bare jødesikte? Nei, bare kødder! :D Mærche er pene biler.. Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 vel .. ikke hvis det er snakk om C, E, SL, ML og Vito ... de sliter med alt fra rust til latterlig elektronik .. slår til somregel etter 6 måneder Ikke noen problemer med min :) Men det er en 2002 modell, problemene du beskriver stammer hovedsaklig fra 99 modellene og eldre... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 skam fin bil! jeg har sett den et parr ganger! snur meg hver gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Zetec sin er dritfin :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Ja, enig der. Men inntil jeg så dette bildet nå, tenkte jeg at den lille kule bilen i avataren minnet om en opphora AstroVan :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 skam fin bil! jeg har sett den et parr ganger! snur meg hver gang:) hehe takker :) lokalkjente folk å greier, ikke ofte jeg ser det her på forumet. takk til deg også Perry :) Opphora Astro ja, har holdt på å kjøpe en sånn for noen år tilbake, den går fortsatt i arendal da, med ny lakk, synes ikke den er så fin lenger da.. Men er det ingen flere som har noen arbeidsbiler utenom det vanlige da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 HERREGUD, ble jo bare off topic snakk her jo.... f**n eller, tar bort posten snart jeg. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Trolig den feiteste arbeidsbilen jeg har sett! hehehehe, neida. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Zetec, så den arbeidsbilen din på Sound&Stylingmessa på Valhall i Oslo, skikkelig tøff! Du kjørte forbi meg ved Helsfyr når jeg dro også.. Tøft med uvanlig styla biler og spesiell lakk :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Zetec, så den arbeidsbilen din på Sound&Stylingmessa på Valhall i Oslo, skikkelig tøff! Du kjørte forbi meg ved Helsfyr når jeg dro også.. Tøft med uvanlig styla biler og spesiell lakk :) Takker :) Oppdaterte med ett bilde til av bilen i vinterutgaven.. Ingen flere som har bilder av sine "arbeidsbiler" eller lignende ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ser ikke slik ut nei... du er visst unik, hehe Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg