Skody Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hvorfor gjøre en kjedelig bil stygg når man kan kjøpe seg en i utgangspunktet tøff bil? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 det der var fatisk en fin arb. bil. det er beviset på at man trenger ikke masse styling for å få bilen fin.... yummy Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jepp. Skode Pick'upene er tøffe. med noen rimelige pene felger, så er den feit. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 dette er jo definitivt den tøffeste arbeidsbilen da... Tauevoga dem bruker til å flytte på flya på rygge flyplass;) http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=P1010001.jpg Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jepp. Skode Pick'upene er tøffe. med noen rimelige pene felger, så er den feit. Vurderte faktisk å kjøpe meg Skoda Pickup før jeg ente opp med en Hyundai. Gjorde noen kjappe søk på google på den tida og fant et par bildert av "styla" versjoner.... Den jeg så på var en med hardtop og dieselmotor... Var en fyr som kjøpte'n før meg. Han hadde krabba rundt i pickupen og målt hver eneste cm før han kjøpte'n.... Slenger inn noen bilder av disse "styla" utgavene... Og et bilde av konseptbilen Skoda Yeti. En liten blanding av pickup og personbil... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg