Gå til innhold

Sperre til volvo?

Ranger emnet

AP-racing

Anbefalte innlegg

Setter et STORT spørsmålstegn till effekten på disse verstingbyggene som kjører rundt med slike orginale volvo sperrer!!!! Er nok flere versting bygg som har rasa slike sperrer en det er som har fått dem til å holde!!!! Dere kan vri å vende på dette temaet så lenge dere vill.... noen påstår de holder i massevis... og noen får de til å knekke med tillnerma org effekt!!!! Men en ting er sikkert!!! har ALDRIG hørt noen som har knerta en truetrac (seneste versjonen vell og merke)

Håper du ikke setter spm tegn ved mitt for jeg ser ikke på dette som noe verstingsbygge i det hele tatt. Men bremset iallefall bile hos Trond Stensbøl som har en rimelig streng maskin. Men får se om den holder neste år da det blir "noe" mer effekt ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det geniale ved å bestille fra reiderracing, er at de tar bare 120$ for 5-dagers frakten.

da legger upc ut for tollen, så du slipper å vente en halv uke i tollen også!

mao. får du den på døren! (5 virkedager, vel å merke).

enheten veier vel litt over 8kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

912A411 DANA 30 REAR 3.73+ 27

Er det denne dere bruker? Men det skal vel gå an å få på høyere utveksling? Må ha en 3,15 el 3,31 utveksling i bilen min... Noen som har gjort dette?

jeg tror det bare er den der som har riktig preload.

hva skal du med 3.15? autobahn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å stange på 230 km/t pluss at jeg vil kunne kjøre i javnt 120 uten å ha et høyt turtall. Fint når man skal på Vallåkra f.eks.

min utveksling duger til 255.07km/t.

men spørs på giren din også selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utregninga mi sier at med 3,73 (som jeg har nå) gir meg 227 km/t ved 6000 o/min. Og det kan stemme med speedometeret mitt også.

Med 3.31 får jeg 256 ved 6000 o/min og 298 ved 7000 o/min...

høyere toppfart => dårligere aks. og visa versa.

men du har vel kanskje bra nok aks med den effekten :P

på aw30-43 er od'en 0.71!

Lenke til kommentar
Del på andre sider