ibanez Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hva mener folk om dette? Hadde vært moro! Siden jeg mest sannsynlig har bilen på veien imorra, så er jeg åpen omtrent når som helst jeg. Hvis mange er interessert, kan vi bare finne en dato og en plass, så er det i boks. Hva tycker ni? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg stemmer JA! lenge siden det har vært noe bra i trondheim=) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hadde vært sykt kult :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Og kaldt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Og kaldt ;) men moro ! btw, erdu sugen på scorpio deler ? pm ! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Gøyalt vær i dag ja, dog kanskje ikke så optimalt for ett streetmeet. ;) 4x4-treff på Skistuen kanskje..? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Vidder! Var du der idag? Var der med et par volvoer og en 320i, sinnsykt moro. Var en god del folk der faktisk, tenkte å ringe deg, men doh, jeg har ny mobil og ikke nr. ditt. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Vidder! Var du der idag? Var der med et par volvoer og en 320i, sinnsykt moro.Var en god del folk der faktisk, tenkte å ringe deg, men doh, jeg har ny mobil og ikke nr. ditt. Heh, makan. Men det kommer en dag i morgen.. Fått ordnen på bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Gøyalt vær i dag ja, dog kanskje ikke så optimalt for ett streetmeet. ;) 4x4-treff på Skistuen kanskje..? :D hvor er denne skistuen? og hva foregår der? er ikke så kjent her jeg =P Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Vidder: Nei, fortsatt ikke fått det til. Må ha spesial nøkkel tydeligvis.. Men det blir iløpet av helga håper jeg. Ripper: Skistua er oppe ved gråkallen, om du vet hvor det er. Tar av ved byåsen-senteret, og oppover der er det mekka ;) Masse svinger, glatt og lite biler (på kvelden. Om dagen er det masse skigåere oppi der) Genial plass å kjøre på iallfall! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ski stua e på sverresborg! nærmer sagt byåsen... om du veit kor d e hen? Men dæven, kan æ joine æ eller? :rolleyes: Kjekt me masse snø no ja! :cool: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ok, får vel sjekke opp denne en dag, er jo så fint føre her i by`n å nå! møter vel opp på et lite treff om det passer seg slik også! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det blir GARANTERT et par turer ikveld, da jeg er sjåfør og ikke er alkoholisert for en gangs skyld :o Jess, Vidder! Ringer deg! Jeei! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det blir GARANTERT et par turer ikveld, da jeg er sjåfør og ikke er alkoholisert for en gangsskyld :o Jess, Vidder! Ringer deg! Jeei! Gjør det! Var ute en tur før i dag, og bedre quattroføre har jeg aldri kjørt på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 22. desember synes jeg er en god idè! er der oppe med en Impreza STI RA da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg