BMW324TDa Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Har en BMW selv, mer eller mindre 100% indentisk med bildet og eg kunne tenkt meg ett slikt skilt fremme eg og. Lovlig eller ikke, tøft er det. Så hvem skaffer /kjenner til hvem som lager slike.?? Lator (de som lager bilskilt på vestlandet) ville ikkje lage det til meg, kunne få bråk med biltilsynet hvis onkel P fant ut hvem som hadde laget det, i og med at de har kontrakt på "skikkelige" skilt. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Prøver å få med bilete denne gangen (striler og datamaskiner:D ) lo2.bmp Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Prøver med bilde igjen, faens teknologi.... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Sliter med det samme problemet jeg. Har vært over alt på alt av skilt fabrikker og biltilsynet. Bilen må enten være godkjent eller ha for liten plass til stort skilt. Men det siste punktet overholder dem ikke. Fikk klar bedskjed om å feste det i nye glassfiber fronten....ass if.... Så du må nok desverre smøre deg med tolmodighet i håp om at bmw oxo bli godkjent med små skilt. Men vis du finner noen si ifra.... du kan jo få look a like skilt da....men det er et hælvete vis du blir tatt. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Hør med Skilt design i kobbervikdalen!!De har laget skilter til meg.Har kjørt med det i et år å har blitt stoppa av politiet,de bare kikka på det,men sa ingeting. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Har hørt at man kan gå på biltilsynet og si at man skal ha et lite skilt som skal henge feks over en parkeringsplass....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by NissanPrimera Har hørt at man kan gå på biltilsynet og si at man skal ha et lite skilt som skal henge feks over en parkeringsplass....... Det er ikke noe problem, men de er uten svart kant da....oxo lurer jeg på om de var uten refleks i bakgrunnen. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 FluorLux i Stryn lagde iallefall små skilt før. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Hør med Skilt design i kobbervikdalen!!De har laget skilter til meg.Har kjørt med det i et år å har blitt stoppa av politiet,de bare kikka på det,men sa ingeting. Det har eg nå gjort, så det er på vei, hvitt skilt i aluminium med refleks/fluoriserende?? bakgrunn med svarte "skilt-look-a-like" bokstaver. 300+moms. Synes eg det var verd. Helt topp. Takker for hjelp. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Her er en måte å plasere skilte på også ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Satt skiltet nederst på fangern jeg å bretta det rundt. Praktisk da skraper dette nedei først.....å på treff er det bare å nappe av Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Her er en måte å plasere skilte på også Har E30, så eg har ikkje luftinntak å sette det i. Og hvis man flytter det ned, får man en stygg innfelling og to hull etter skiltet. Så derfor er eneste løsning å minimalisere skiltet. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by bjaa Her er en måte å plasere skilte på også ;) Ikk mobb Monica ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by CivicVTEC Ikk mobb Monica ;) Hvem er det a? Så det var to "fjortisser" som kjørte den bilen, hvem er det? Var det virkelig eieren av bilen? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by BMW324TDa Har E30, så eg har ikkje luftinntak å sette det i. Og hvis man flytter det ned, får man en stygg innfelling og to hull etter skiltet. Så derfor er eneste løsning å minimalisere skiltet. Er det 90-modell du har? Tror det var rundt 90 på bildet... De er smålig anderledes front på... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg