Gå til innhold

Hvem skaffer meg ett slikt???

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Har en BMW selv, mer eller mindre 100% indentisk med bildet og eg kunne tenkt meg ett slikt skilt fremme eg og. Lovlig eller ikke, tøft er det.

Så hvem skaffer /kjenner til hvem som lager slike.?? Lator (de som lager bilskilt på vestlandet) ville ikkje lage det til meg, kunne få bråk med biltilsynet hvis onkel P fant ut hvem som hadde laget det, i og med at de har kontrakt på "skikkelige" skilt.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme problemet jeg. Har vært over alt på alt av skilt fabrikker og biltilsynet. Bilen må enten være godkjent eller ha for liten plass til stort skilt. Men det siste punktet overholder dem ikke. Fikk klar bedskjed om å feste det i nye glassfiber fronten....ass if....

Så du må nok desverre smøre deg med tolmodighet i håp om at bmw oxo bli godkjent med små skilt. Men vis du finner noen si ifra....

du kan jo få look a like skilt da....men det er et hælvete vis du blir tatt.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Har hørt at man kan gå på biltilsynet og si at man skal ha et lite skilt som skal henge feks over en parkeringsplass.......

Det er ikke noe problem, men de er uten svart kant da....oxo lurer jeg på om de var uten refleks i bakgrunnen.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Skilt design i kobbervikdalen!!De har laget skilter til meg.Har kjørt med det i et år å har blitt stoppa av politiet,de bare kikka på det,men sa ingeting.

Det har eg nå gjort, så det er på vei, hvitt skilt i aluminium med refleks/fluoriserende?? bakgrunn med svarte "skilt-look-a-like" bokstaver. 300+moms. Synes eg det var verd. Helt topp.

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en måte å plasere skilte på også

Har E30, så eg har ikkje luftinntak å sette det i. Og hvis man flytter det ned, får man en stygg innfelling og to hull etter skiltet. Så derfor er eneste løsning å minimalisere skiltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Har E30, så eg har ikkje luftinntak å sette det i. Og hvis man flytter det ned, får man en stygg innfelling og to hull etter skiltet. Så derfor er eneste løsning å minimalisere skiltet.

Er det 90-modell du har? Tror det var rundt 90 på bildet... De er smålig anderledes front på...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider