Gå til innhold

Fashens Prosjekt-Almera (Norges feteste almera?) ny og bedre tråd

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

carleet! du. jeg har også et par kontakter i tyskland. og vet det blir gjort

mye med denne typen biler der. og jeg vet også at et tysk firma

lager turbosett til 1.4 og 1.6. men ikke funnet ut noe av kontakt info eller pris.

samme gjelder en type baklykter. finneru detta er jeg ganske interisert. ;)

og intraxene er gode som faen de. senker opptil 90/100 hvis jeg ikke husker feil.

så sjekk gjerne opp pris på de. ;)

Du snakker om turbo kit til 1,4 og 1,6 jeg kan skaffe det også;) hehe kan ringe til tyskland i morgen og sjekke det opp til deg... startet nytt firma og har sendt en forespørsel på en god deal med intrax. Håper på gode svar. de baklyktene de lagde hørte jeg ble helt missfostret... bedre å kjøe mk2 bak lyktene... de fra 99+ hvis jeg ikke husker feil.... de er fetere en ...til99 husker ikke de årstallene i hue... går litt surr innimellom orker ikke sjekke det opp:P hehe de produserer helt body kit også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja meget mulig. baklyktene var i litt "skyline" look. men vet ikke om de ble satt

i produksjon eller det bare ble prototypene. 98+ som er nye lyktene. hehe

men sjekk gjerne turbokit og intrax. ;)

ja de var i noe skyline greier.... fant noen bilder av det.. så ut som du adde dyttet noe stygge greier på den... men ville heller sveiset inn noen nye på bilen også lakkert etter på... 98+ lyktene er hvertfall penere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja 98+ er penere. har også tenkt litt på tanken med lys fra en annen nissan modell. vi får se hva som skjer. :)

hvilke nissan modell? også du.. blinkers? hva skjer der? har du funnet noe? driver å leter opp noen... hehe... kan se om jeg finner det gamle prosjektet til han kompisen min kan du få se noen bilder av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet blinklys ja. http://www.smithys-place.co.uk har klare blinkers. men som du ser

har jeg ingen blinkers på siden. :P ja finn bilder av den. :)

hmmm fra en japansk altima eller noe vare vel. hehe

blinkersa forran tenkte jeg på;) hehe de er jo hvite... ser jo ikke ut i måne skinn... må få tak i klare glass... trur du får kjøpt det på nissan...

her er den gamle til daniel

http://www.cardomain.com/ride/314798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer sett den bilen før. turbokittet endte opp hos meg det! men det var

elendig passform på det. :( blinkers foran skal jeg få byttet snart ja. :)

hehe da kjøpte du nesten katta i sekken... det var ikke meget bra passform... kan sjekke ut et nytt turbokit til deg jeg... må huske at han lagde dette for 5år siden eller.no da... hehe var jo ingen som hadde peil på å lage turbo kit til den. grenrøret var som en T og det er ikke akkurat bra for motoren en del rådebank og tenningsfeil... gald du ikke kjøpte haltecken den funket jo ikke... woldum kjøpte den og han som hadde den etter daniel solgte den har ødelagt den på en eller annen måte... faen folk klarer ikke ta vare på ting. men men sånn går det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe merket at kittet var ganske crap ja. satt på bilen 1uke eller noe før jeg solgte

det vidre :P men funket greit uten haltechen da. bortsett fra litt lugging ved ca 3800rpm.

jaja men hva kan du forvente av en 1,6sr med en liten t25 uten haltec ta... ikke stort... må gjøre en god del med den så får du rundt 250hk men du må som sagt ha et annet gren rør... og takk guden for at du fikk solgt det;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider